 |
שוחרי המרחב הציבורי המתמעט לא יאהבו את זה, אבל שטח הפרסום הלהיטי הבא עלול להיות לא אחר מאשר בטניהן התפוחות של נשים הרות. מי שהיתה הראשונה להפוך את הבליטה המשונה במרכז הגוף לעסק מכניס היתה ג'ולז תומפסון מניו זילנד, שקיבלה יותר מ-750$ ניו זילנדים (כ-2,400 ש"ח) תמורת נשיאת דבר המפרסם.
תומפסון, על פי המסופר באתר הניו זילנדי STUFF, חשבה להרוויח 100$ והציבה למכירה פומבית את בטנה באתר מכירות פומביות דמוי eBay. איש עסקים מקומי, בעל העסק Mailman Solutions, שילם 255$ כדי שהאישה תלבש במשך שאר הריונה טי-שירט ועליו המשפט: The Mailman Always Delivers, משחק מילים על תפקידיהם החופפים של הדוור והיולדת.
הסיפור, כדרכם של סיפורים, הגיע גם לטלוויזיה המקומית, ותומפסון קיבלה עוד 500$ תמורת ההופעה הטלוויזיונית שלה עם דבר נותן החסות.
ראתה תומפסון כי טוב, ועם בוא החודש השמיני להריונה החליטה להקים עסק שישדך בין מפרסמים ולנשים הרות, לטובותם המשותפת של שני הצדדים. העסק ינוהל, איך לא, דרך אתר אינטרנט. "אני מקווה לעלות אונליין עוד השבוע", אמרה לאתר. "אני רק אהיה השכנית ואגזור עמלה קטנה".
|
 |
 |
 |
 |
|
|