 |
נדמה שרק לפני שניה היו הפודקאסטים, שידורי הרדיו להורדה באינטרנט והאזנה בנגן ה-MP3, תשובתם של ההמונים המקוונים לשלטון רשתות השידור המסחריות הממוסדות. עברה שניה, והרשתות נכנסו גם לשם.
רשתות הטלוויזיה האמריקאיות NBC ו-ABC מתחילות להציע גירסאות פודקאסט של שידורי החדשות שלהן, כך מדווח CNET. רשת ABC מציעה בין השאר פודקאסטים של תוכניות חדשותיות מובילות, כמו גם תוכניות שהוקלטו במיוחד לפודקאסט; ו-NBC תפדקסט מבזקי חדשות שעתיים.
המהלך הזה מגיע בעקבות מספר תופעות תרבותיות-צרכניות בתחום המדיה: האחת היא הפופולריות הגואה של נגני המדיה ו-iPod בראשם; השניה היא שינוי הרגלי צריכת המדיה, כשאנשים פתוחים יותר לצרוך תכנים לא רק מול מסך הטלוויזיה הנייח, אלא גם בסלולר, במחשבים ניידים דרך חיבורים אלחוטיים, ובאמצעות נגני המדיה (עיינו ערך פודקאסט); והשלישית היא ירידת קרנה של הטלוויזיה כמדורת השבט החדשותית בארה"ב, שאחת מתוצאותיה, כמו גם התגלמות סמלית שלה, היא סיום עבודתם של שלושת ענקי החדשות הטלוויזיוניות דן ראד'ר (CBS), טום ברוקאו (NBC) ופיטר ג'נינגס (ABC) (שנלחם בסרטן ולא ברור אם ישוב לשדר).
|
 |
 |
 |
 |
|
|