מיהו יהודי? שאל את הערבים
המיעוט הערבי בישראל היה לשון המאזניים שהכריע בעד חוק הגיור. מצב כזה יוגדר לא רק כפשע דתי, לא רק כפשע לאומי, לא רק כפשע מוסרי, אלא גם כחילול השם. דעה

ועדת חוק ומשפט דנה בחוק הגיור, אתמול
צילום: מרים צחי
איננו נגד ערבים. על פי ההלכה – שהוכרעה על ידי מרן הרב קוק בספרו משפט כהן ורבנו הרב צבי יהודה בספרו שיחות על ארץ ישראל – יש מקום למיעוטים בארץ, כמובן בתנאי שאינם עסוקים בעבודה זרה, או בשפיכות דמים להרגנו. אך לא יתכן שהם אלה שיכריעו בסוגיה המרכזית ביותר בחיינו: מיהו יהודי. הנכרי אשר בקרבך יעלה מעלה מעלה והוא יקבע לך מי אתה?!
ואם תשאל את המפלגה הדתית-לאומית, אשר קבלו שליחות אלהית לשמור על יהדותה של מדינתנו, למה לא הכריזו: עתה חציתם הקווים האדומים, ואנו פורשים.
לכן המפלגה היקרה הזאת נקראת לחזור בתשובה, שהרי יש עוד שתי קריאות, שתי אפשרויות לסכל חוק זה, ופעמיים שלוש יפעל אלהים עם גבר. אינינו מיואשים, אנו יודעים שד' החליט לעשות ישועה לעמו, וגם דרך כל הנפילות והמשברים נגיע לחוף המבטחים. וכל פועלי האוון סופם ליפול.
אשרי מי שפועל עם אל, אשרי מי שנעשה שותף למעשה הגדול של תחית האומה בארצה על פי תורתה.
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg