ראשי > סטיליסימו > אוכל > כתבה





מיליונים על האש
זוגלובק וטירת צבי מסתערות על המנגלים
מיטל זדה
13/04/04 14:57
:עוד בכתבה
"סטייקים לכל החיים"
עונת הנפנופים בפתח, הפארקים במתח וחברת זוגלובק נערכת. לקראת חג העצמאות ול"ג בעומר משקיעה החברה בסדרת מוצרים חדשה כ-5 מיליון ₪. לדברי מנכ"ל התשלובת, ראובן משכית, הכסף הושקע בפיתוח טכנולוגי, ציוד ושיווק. משכית ציין עוד כי בתקופה שבין חול המועד פסח ליום העצמאות, עובדים במפעלים סביב השעון ונערכים למכירות של כ-600 טון מוצרי "מנגל"
מסדרת "זוגלובק על האש". משכית צופה גידול של למעלה מ-50 אחוז במכירות בהשוואה לחודש רגיל. הסדרה החדשה תכלול 3 מוצרי שישקבב על שיפודים ו-4 מוצרי נקניקיות.

"סטייקים לכל החיים"
גם ב"טירת צבי", מקבוצת תנובה, נערכה גם היא והשיקה סדרת מוצרי בשר קפואים תחת השם "הכי בשר שאפשר". הסדרה תושק במסגרת מבצע חגיגי לקראת יום העצמאות, תחת הסלוגן "סטייקים לכל החיים". טירת צבי תחלק לזוכים במסגרת המבצע סטייקים למשך 50 שנה. לדברי  משה כהן, מנכ"ל טירת צבי, "בפיתוח הסדרה החדשה השקיעה החברה כ- 6 מיליון ₪. לדבריו, "החברה צופה להגיע לנתח שוק של 30% עד שנת 2005 ולהיכנס לקטגוריות חדשות נוספות בתחום מוצרי הבשר הקפואים". בנוסף להשקעה זו, מציינים בחברה כי טירת צבי הקימה מפעל חדש בהשקעה של 60 מיליון ש"ח במטרה לייצר את מוצרי הבשר הקפואים ולהגדיל את קווי הייצור של מעדני הבשר.
 
שמור במזוודה שלח לחבר הדפסה
הוסף תגובה    עבור לפורום כתוב לעורך


  
  
  
שמור במזוודה שלח לחבר הדפסה
הוסף תגובה  עבור לפורום כתוב לעורך