 |
אחת לפרק זמן מסוים מגיעה אלינו מלחמה שיווקית חדשה - מים מינרליים, חיתולים, דגני בוקר. המלחמה הבאה שמסתמנת היא על מוצרי טיפוח השיער. חברת יוניליוור,
בעלת המותג "דאב", משיקה מחדש את סדרת טיפוח השיער שלה בהשקעה של כ-1.5 מיליון דולר, הכוללת קמפיין פרסום רחב היקף וקידום מכירות.
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
שמפו דאב. נכנס לקרב
|
|
 |
 |
 |
 |
|
"מיידדים" את המוצרים על הצרכן
|
 |
|
 |
 |
 |
|
אבל כדי "ליידד" את המוצרים שלהם על הצרכן, בקניית מוצרים אחרים של דאב יינתנו אריזות מוקטנות של השמפו, בקניית שמפו או מרכך של דאב הקונים יקבלו שמפו מוקטן (200 מ"ל) מתנה, ויימכרו מארזים שכוללים מברשת חינם בקניית שמפו ומרכך. הפעילות המוגברת לאחרונה של פרוקטר אנד גמבל בשיווק הרבל אסנס ופנטן המיועד לקיץ, התמיכה הפרסומית המוגברת של מותגים שונים כמו קרמה, כיף, ולאחרונה גם הוואי - יוצרת מלחמת מחירים ומצב שבו במרבית הזמן נערכים מבצעים. למשל: פרוקטר אנד גמבל יוצאת במבצע גורף בכל רשתות השיווק והפארם שבמסגרתו מקבלים במתנה שמפו הרבל אסנס 400 מ"ל מסדרת הפירות החדשה, בקניית אריזת חיסכון ענקית של תחבושות "אולווייס אולטרה דריי" החדשה עם מרכז הספיגה הכחול. מחיר השמפו שלא במבצע: 19 שקל. הסדרה החדשה של "נקה" נמכרת ב-12שקל, במקום ב-16 שקל , ברשתות המזון והפארם. כל הרוכש ממוצרי הטיפוח של הוואי ב-20 שקל ומעלה, ישתתף בהגרלה של חופשה זוגית באיים המולדביים. ועוד: בתוספת 10 שקלים מקבלים מזרן שיזוף לים ולבריכה, כל הרוכש שמפו הוואי 700 מ"ל יוכל לקנות את השני ב-10 שקלים . גם מוצרים של המותג קרמה וכיף נמכרים במבצע.
|
 |
 |
 |
 |
|
 |  | שמפו נקה 7. מבצעים גורפים | |
|