 |
עדי זילברברג מתל-אביב זכה בתביעה לא שגרתית נגד רשת מועדוני הכושר "הולמס פלייס" על טיב השירות שקיבל במועדון. בכתב התביעה טוען התובע כי היה מנוי במועדון 3 שנים, ועיקר תלונותיו נגעו לצפיפות הרבה ששררה בסניף עזריאלי בשעות הערב. השופט חיים טובי מבית-המשפט לתביעות קטנות בתל-אביב פסק שהולמס פלייס תשלם לתובע 6,228 שקל בתוספת
450 שקל הוצאות משפט. בסך הכל תובע זילברברג 7,500 שקל.
לפי כתב התביעה, בשנת 2000 נרשם זילברברג למועדון בהרצליה, והתאמן בו 4-3 פעמים בשבוע. ביוני 2002 התלונן שמערכת המיזוג לא פעלה כשורה ופגמה באימונים, וכן הלין על תפקודם של מדריכי הכושר במקום. כשחידש את המנוי הוא קיבל שבועיים חינם.
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
צפוף מדי? צילום: יוסי אלוני
|
|
 |
 |
 |
 |
|
הזכות להתאמן גם בערב
|
 |
|
 |
 |
 |
|
בהמשך העביר התובע את המנוי שלו לסניף בעזריאלי, אולם שם, כך מגוללת התביעה, החלו הבעיות האמיתיות. ההנהלה גרמה צפיפות יתר במועדון, הוא טען, והוסיף שהסיבה העיקרית להגעתו למועדון היא המכשירים האירוביים, אולם אלה היו תפוסים תמידית בשעות הלחץ של המועדון, קרי בשעות הערב. לפי התביעה, תדירות ביקוריו ירדה לפעם אחת בשבוע, והוא בא בתלונות חוזרות ונשנות להנהלת המועדון, אולם מנהלת המועדון טענה בפניו כי הוא יכול להתאמן בשעות הבוקר אם הלחץ בשעות הערב מפריע לו. הוא טען כי עבודתו אינה מאפשרת זאת, ואלפי השקלים ששילם מקנים לו את הזכות להתאמן גם בשעות הערב. זילברברג ביקש לבטל את המנוי ולקבל בחזרה את כספו.
לטענת התביעה, ההנהלה התעלמה ממרבית פניותיו ואף מפניותיה של ציפי קיבריסקי, הממונה על פניות הציבור במועצה לצרכנות, שדרשה לפקח על שעות הפעילות, כך שלא תיווצר צפיפות.
הולמס פלייס לא הגישה כתב הגנה. |  |  |  |  | |
|