 |
/images/archive/gallery/123/453.jpg ברבי מקדונלדס.
צילום: יחסי ציבור  |
|
רשתות המזון המהיר מתחדשות |
|
לחמניות עם ויטמינים במקדונלד'ס, גלידת כריות בברגר קינג וחזה עוף בדומינו'ס |
|
|
 | דפדף בסטייל |  | |
יעל גרוס 12/8/2004 11:57 |
|
|
|
|
 |
התחרות הגוברת בין רשתות המזון המהיר נותנת את אותותיה: באחרונה הכניסו מקדונלד'ס ישראל, ברגר קינג ודומינו'ס פיצה מוצרים חדשים.
בהמשך לקו הבריאותי שמקדונלד'ס ישראל מנסה לנקוט, מחדירה הרשת ללחמניות ויטמינים ומינרלים שונים, כמו בי,1- בי,2- בי,3- בי,12- חומצה פולית וקלציום. בנוסף, משיקה הרשת שני רוטבי דיאט לסלטים, אשר פותחו בחברת אוליביה: וינגרט דיאט 10) קלוריות לשקית) ובלסמי דיאט 16) קלוריות לשקית).
לאחרונה הודיעה מקדונלד'ס כי היא מכניסה לשימוש שמן קנולה, שמפחית את כמות השומן הרווי לשליש. בנוסף, מעניקה הרשת לכל דורש חוברת קטנה המפרטת את הערך הקלורי והתזונתי של כל מוצר הנמכר בה, ומידע לגבי המלצות משרד הבריאות בנושא תזונה נבונה לכל אדם. ניתן למצוא את הערכים עם מחשבון קלורי באתר הרשת.
הרשת המתחרה ברגר קינג, משיקה קינוחים חדשים: גלידות סופלה שוקולד חם וקפה אספרסו. הגלידות של נסטלה יכללו גלידת פרימיום "כריות" - גלידה בתוספת של חטיפי כריות נוגט של תלמה 8.9) שקלים,( גלידת פסיפלורה או תות 6.5) שקלים) וגלידת וניל 5.90) שקלים.( כוס קפה וסופלה שוקולד חם עם גלידה יוצעו יחד ב9.90- שקלים.
רשת דומינו'ס פיצה מוסיפה עוד מנה בשרית לתפריט: "קיקרס," נתחוני חזה עוף בציפוי פריך. מחיר מארז של 12 נתחונים: 24.90 שקל. הרשת תחל בקמפיין דיוור ישיר ל90- אלף לקוחות קבועים, כדי לבשר על המוצר החדש.
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|