/images/archive/gallery/122/886.jpgמיונס של אסם.
צילום: יחסי ציבור
פחות עם יותר
"מיונס" 9% של אסם זכה בתחרות האריזה המצטיינת של התאחדות התעשיינים
דפדף בסטייל
רונית מורגנשטרן 26/8/2004 13:07
אסם זכתה ב"כוכב ישראל" בתחרות האריזה המצטיינת לשנת 2004 של התאחדות התעשיינים, על עיצוב עמדות המכירה בחנויות למיונז 9% שומן שהושק לאחרונה בשם "מיונס." הזכייה מאפשרת לאסם להתמודד בתחרות האריזה העולמית היוקרתית "וורלד סטאר," שבה יתמודדו חברות נוספות מכ40- מדינות מרחבי העולם.
עמדות המכירה של מיונס ,9% המוצבות בנקודות המכירה ברחבי הארץ, עוצבו במחלקת הגרפיקה של אסם.
האלמנט הוויזואלי המרכזי בעמדות הוא משקל-אדם המציג את אחוזי השומן הנמוכים במוצר של אסם לעומת מוצרי מיונז מתחרים 65% - שומן במיונז רגיל וכ30%- במיונז מופחת שומן.
תעודות הזכייה בתחרות "כוכב ישראל" יוענקו בטקס חגיגי שיתקיים בחודש נובמבר ,2004 במסגרת הכנס השנתי של המכון הישראלי לאריזה של התאחדות התעשיינים.