 |
/images/archive/gallery/235/822.jpg אקווה פיוז'ן.
צילום: יחסי ציבור  |
|
|
לנקום משיקה את אקווה פיוז'ן, קרם חדש שאמור לשמור את בנות העשרים פלוס בנות עשרים פלוס |
|
|
 | דפדף בסטייל |  | |
הילה רמלר 9/1/2005 10:51 |
|
|
|
|
 |
לפעמים נדמה כי נשים בעשור השלישי לחייהן, לא יודעות שמזדקנים, ושעור הפנים החלק והזוהר לא נשאר כך לעולם. והכי חשוב: הן לא יודעות שקמטים נוצרים מיובש. הן אינן מקפידות על שימוש בתכשירי לחות, וגם אם כן, לא תמיד הן מקפידות על קרם שמתאים להן.
לאחר שהשיקה את "פרימורדאיל אופטימום", קרם המיועד לבנות ה-30 פלוס, פונה חברת לנקום לדאוג לבנות הצעירות, ומשיקה את "AQUA FUSION", המיועד לנשים צעירות בגילאי ה-20-30. ממחקר שעשתה החברה עולה כי נשים בגיל זה אינן מוצאות את הקרם שעונה לצרכיהן, מפני שהקרמים
הקיימים כבדים מדי או קלילים מדי.
בבסיס הטכנולוגיה של הקרם החדשני, קומפלקס המורכב מ-16 יסודות חיוניים המצויים במים שבתאי העור, ומחקה את הפעולה הטבעית שלהם. האקווה פיוז'ן אמור להתמזג עם הלחות בעור ולהעניק חילחול אופטימלי של הלחות לתוכו במשך 24 שעות.
לאקווה פיוז'ן מרקם ג'ל כחלחל ומרענן שהופך למים בעת המריחה. הוא מוצע בשלושה תכשירים: תחליב ג'ל נטול שומן לעור מעורב-מבריק; קרם ג'ל נטול שומן לעור רגיל-מעורב; קרם חלק ועשיר לעור יבש. מחיר: 230 שקל ל-50 מ"ל.
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|
יש גם איפור
|
 |
|
 |
 |
 |
|
בהשראת הקרם, נרקח בחברה גם מראה איפור חדש, בשם "אקווה טרנד". לנקום גייסה את המאפר הבינלאומי פול וויליאמס, שינהיג אירועי איפור וטיפוח בנקודות המכירה של החברה ברשת סופר פארם. וויליאמס יאפר כל אשה שתגיע לדוכני לנקום במראה זוהר ועדכני בגוונים רעננים ועמידים. פרטים נוספים ועוד הפתעות, באתר. |  |  |  |  | |
|
|
|
|
|
|
|
|