ראשי > סטייליסימו > אופנה > כתבה
בארכיון האתר
יוסף בעקבות לאגרפלד
המעצב יוסף פרץ ישיק קולקציה מיוחדת במחירים נוחים בשיתוף המשביר החדש לצרכן
לכתבה הקודמת דפדף בסטייל לכתבה הבאה
איתי יעקב
11/1/2005 11:52
המעצב יוסף פרץ, המסתתר תחת שם המותג "יוסף", נמצא במשא ומתן מתקדם עם "המשביר החדש לצרכן" לעיצוב קולקציה מיוחדת למותג, תחת השם: "יוסף ל'המשביר החדש לצרכן'". מחירי הקולקציה יהיו זולים יותר ממחיריו הרגילים של יוסף, והיא תשווק בלעדית בסניפי הרשת. לא ידוע האם הקולקציה תימכר בכל סניפי הרשת או רק בסניפי הערים הגדולות.
 
זוהי לא הפעם הראשונה שמעצב ישראלי מפורסם חובר למותג מוביל: בעבר עיצב גדעון אוברזון קולקציות למותג "ניבה". מהלך שכזה נועד בעיקר להצעיר ולשוות זהות אופנתית מעודכנת למותגים מצהיבים ואנכרוניסטיים. השנה הפכו שיתופי הפעולה האלו למגמה בולטת בעולם, עם צעדים עסקיים דומים שהנהיגו מותגים כמו "טארגט" ו-"H&M" בחבירה למעצבי העל אייזק מזרחי
וקארל לאגרפלד, בהתאמה.
 
יוסף הוא אושיה קולנית ובולטת כיום בסצינת המעצבים הצעירים המתפתחת של רחוב דיזנגוף. טרם הפנייה אליו, פנתה החברה אל המעצבת נעמה חסין ל"טובהל'ס" בהצעה לשיתוף פעולה דומה, אך היא סירבה. נעמה חסין אמרה בתגובה: "אני מאוד עסוקה בימים אלה בהתרחבות ופיתוח העסק האישי שלי,  ולכן נאלצתי לסרב להצעה. אני מאוד מודה על הפניה".
 
במשביר החדש סירבו לענות לשאלות ופטרו את הנושא בתגובה לקונית: "אין עדיין חוזה חתום. לכשיהיה, תהיו הראשונים לדעת". משרד יחסי הציבור רוני ארנון, המייצג את יוסף, מסר בתגובה: "החוזה נמצא במשא ומתן מתקדם, אך אינו סגור עדיין".
 
מן הראוי לציין, שאלו הגרסאות האחרונות של שני הצדדים, שבמשך כמחצית השעה סיפקו מספר תגובות מתפתלות, הכחשות ואף חזו את העתיד באחת מהן, שתוכנה: "אכן החוזה נחתם".
 
מלי לוי מדגמנת את הקולקציה החדשה של יוסף. צילום: גיא כושי
אופנה
עיצוב
אוכל
  מדד הגולשים
ואפל בלגי עם קצפת ...
                  22.58%
הריח בחינם
                  8.6%
המהפכה הצרפתית
                  8.6%
עוד...

אופנה
כלה להשגה: קייט מוס לאייג'נט פרובוקטור  
הרשת החברתית של עולם האופנה  
המותג הלוהט של העונה החמה  
עוד...