 |
אם אתם בליינים מושבעים, כאלה שמכירים כל בר עדכני ויודעים מתי בדיוק עומד להיפתח הדבר הבא בתחום, כדאי שתדעו שיש מי שמעריך את פועלכם ודואג להשקיע בכם בחזרה. שוק האלכוהול, מתברר, לא נח לרגע, והיבואנים הבינו כי מעבר לחשיבות של עמידה ביעדי המכירות והפגנת נוכחות במקומות בילוי אסטרטגיים, חשוב לא פחות לקדם את תרבות האלכוהול, על כל המשתמע מכך - החל במפגשים וכנסים מקצועיים ועד דאגה לשלום הצרכנים לאחר הבילוי. לאחרונה החלו החברות להשקיע בקשר עם הצרכן, ולהזמין אותו לבוא וללמוד על האלכוהול שהוא שותה. גם בברים נעשים מאמצים להקנות לצרכן חוויית צריכה חדשה ומעניינת, מעבר ל"דרינק" המסורתי, ואפשר גם לזהות פריחה של פורומים באינטרנט, אשר מנוהלים על-ידי חברות ומגזיני אלכוהול מהמובילים בעולם. רק אתמול ערכה החברה-הבת של החברה המרכזית למשקאות, אי בי בי אל ספיריט, נציגת תאגיד המשקאות העולמי דיאגו ואחת מ-3 השחקנים המובילים בשוק האלכוהול בארץ, את כנס הברמנים המקצועי הראשון מסוגו בישראל, בהשתתפות דמי קלפה, נציגת J&B, אחד המותגים החזקים בעולם, שנתפס משום-מה כפחות סקסי בישראל. הכנס, שהתקיים במלון הילטון בתלאביב, הוא צעד נוסף בפעילות החברה, שהשקיעה בשנת 2004 כמיליון שקל במסגרת הנחלת תרבות האלכוהול בישראל, בין היתר באמצעות הדרכות לצוותי הברמנים המשרתים אותנו במקומות הבילוי והדרכות לקבוצות מצומצמות של צרכנים חובבי ויסקי, המתעניינים בהיסטוריה ובהתפתחות של המוצר. כאמור, אי בי בי אל ספיריט, יבואנית ג'וני ווקר, סמירנוף ומותגים מובילים נוספים, איננה לבד. כמוה פועלות בשוק חברת הכרם, יבואנית וודקה אבסולוט, וויסקי גראנטס, ליקר אפטר שוק ועוד, אשר מארחת השבוע את נציג חברת גראנטס, יצרנית הוויסקי, לצורך העברת 8 סמינרים ברחבי הארץ למתעניינים בתחום. כמו כן מתעתדת הכרם לקיים סמינר דומה בנושא וודקה במהלך השנה.
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
|
|