 |
,TNT מותג האופנה לצעירים, נתמך בעבר בקטלוגים פרובוקטיביים שעוררו רעש תקשורתי רב והסיטו את תשומת הלב מהקולקציות הבינוניות שהציג. העונה מרבית הקולקציה דווקא ראויה ללבישה, אבל מתאימה בעיקר לצעירים עד גיל 21 ומידה .40
"הבגדים מתאימים יותר לאורח החיים מאשר לגיל הכרונולוגי," מסבירות ענבל ברון ומירב מורבצ'יק שטיינברג, צמד המעצבות של המותג. השתיים, בוגרות שנקר, עיצבו העונה קולקציה קיצית וחושפנית, המורכבת מטוניקת תחרה שחורה שיכולה להילבש כשמלת מיקרו או כעליונית, גופיות ויסקוזה צבעוניות בגזרת אמפייר מחמיאה וגופיות ענודות פאייטים, שילובי תחרות, ודפוסים גראפיים מוצלחים של אירית וייסברג. "המסר והאמירה שלנו חצופים," קובעות השתיים. "ויוצרים אופנת רחוב מדליקה."
קו הגברים מאופק יותר, ומציע חולצות טי בגימורים גזורים, צבעוניות טרנדית של ורוד בייבי, מוטיב של פיקסלים על חולצות טי והמון מכנסי גלישה צבעוניים. כדאי להציץ בקולקציית ההלבשה התחתונה, שתמיד מתגלה כקו העיצוב המוצלח של המותג.
מחירים: חולצות, החל מ70- שקל; מכנסיים, החל מ90- שקל; חצאיות, החל מ130- שקל; ג'ינסים, החל מ180- שקל; אביזרים, החל מ60- שקל. להשיג בחנויות הרשת.
|
 |
 |
 |
 |
|
|