ראשי > סטייליסימו > אופנה > כתבה
בארכיון האתר
אין לא יכול
ב-TNT זנחו העונה את הפרובוקציות ועברו להתרכז בעיצוב בגדים שמותר ללבוש
לכתבה הקודמת דפדף בסטייל לכתבה הבאה
איתי יעקב
11/5/2005 10:38
‭,TNT‬ מותג האופנה לצעירים, נתמך בעבר בקטלוגים פרובוקטיביים שעוררו רעש תקשורתי רב והסיטו את תשומת הלב מהקולקציות הבינוניות שהציג. העונה מרבית הקולקציה דווקא ראויה ללבישה, אבל מתאימה בעיקר לצעירים עד גיל 21 ומידה ‭.40‬

"הבגדים מתאימים יותר לאורח החיים מאשר לגיל הכרונולוגי‭,"‬ מסבירות ענבל ברון ומירב מורבצ'יק שטיינברג, צמד המעצבות של המותג. השתיים, בוגרות שנקר, עיצבו העונה קולקציה קיצית וחושפנית, המורכבת מטוניקת תחרה שחורה שיכולה להילבש כשמלת מיקרו או כעליונית, גופיות ויסקוזה צבעוניות בגזרת אמפייר מחמיאה וגופיות ענודות פאייטים, שילובי תחרות, ודפוסים גראפיים מוצלחים של אירית וייסברג. "המסר והאמירה שלנו חצופים‭,"‬ קובעות השתיים. "ויוצרים אופנת רחוב מדליקה‭."‬

קו הגברים מאופק יותר, ומציע חולצות טי בגימורים גזורים, צבעוניות טרנדית של ורוד בייבי, מוטיב של פיקסלים על חולצות טי והמון מכנסי גלישה צבעוניים. כדאי להציץ בקולקציית ההלבשה התחתונה, שתמיד מתגלה כקו העיצוב המוצלח של המותג.

מחירים: חולצות, החל מ‭70-‬ שקל; מכנסיים, החל מ‭90-‬ שקל; חצאיות, החל מ‭130-‬ שקל; ג'ינסים, החל מ‭180-‬ שקל; אביזרים, החל מ‭60-‬ שקל. להשיג בחנויות הרשת.
אופנה
עיצוב
אוכל
  מדד הגולשים
ואפל בלגי עם קצפת ...
                  22.58%
הריח בחינם
                  8.6%
המהפכה הצרפתית
                  8.6%
עוד...

אופנה
כלה להשגה: קייט מוס לאייג'נט פרובוקטור  
הרשת החברתית של עולם האופנה  
המותג הלוהט של העונה החמה  
עוד...