 |
האם אפשר להכריז על מותו של החוטיני? אולי זה קצת מוקדם, אבל אם תשאלו את הנשים הבריטיות, התשובה חיובית. הבריטיות מפנות עורף לחוטיני, ובמהלך השנה האחרונה נרשמה ירידה חדה במכירת פריט ההלבשה התחתונה הזעיר הזה ברחבי הממלכה המאוחדת.
ימי הזוהר של החוטיני החלו ב-1997, כאשר דוגמנית שהשתתפה בתצוגת אופנה לבשה מכנסיים שגזרתם הנמוכה גרמה לשרוך האחורי של החוטיני לבצבץ בשובבות - והשאר היסטוריה. מיליוני נערות ונשים ברחבי העולם החלו להקפיד על החוטיני הנכון ולהחליף את הנוחות שבתחתוני בוקסר או גזרת ביקיני, במשולש הזעיר, שאיך לומר בעדינות - הרבה בד אין שם.
בתקופה האחרונה נרשמה בבריטניה צניחה משמעותית בנתוני המכירות של החוטיני. בקרב צעירות עד גיל 25 הוא עדיין נמכר היטב, אך מעל לגיל הזה החוטיני יוצא מהאופנה.
הנשים הבריטיות, על כל פנים, הצביעו בארנקים ובשנה החולפת (מאז חודש מאי 2004 ועד חודש מאי האחרון) ירד היקף המכירות ב-17 אחוז ברמה הלאומית בבריטניה. כך עולה מנתונים שמפרסמת כעת חברת מחקר שוק האופנה הבריטית- TNS.
אבל נראה שעדיין מוקדם להספיד את החוטיני. שכן, המכירות שלו - בבריטניה בלבד - עמדו בשנה האחרונה על 38 מיליון ליש"ט מתוך מחזור מכירות של 165 מיליון ליש"ט שמגלגל שוק ההלבשה התחתונה בבריטניה. כלומר, אחד מכל ארבעה זוגות תחתונים שנמכרו לנשים בבריטניה, הוא עדיין בגזרת חוטיני. הדבר הבא בתחום ההלבשה התחתונה הנשית, לפחות בבריטניה, הם תחתונים קצרים, אך דיסקרטיים יותר מהחוטיני החושפני.
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
ועדיין, אל תספידו אותם כל כך מהר
|
|
|