GAMEin30 תמלא לכם את ההמתנה במשחקי סלולאר

שכחו מקנדי קראש ואנגרי בירדס והכירו את GAMEin30, אפליקציית המשחקים החדשה שמאפשרת לשחק משחק מהירים באורך של 30 שניות

אסף גולן | 19/7/2015 13:44
מחכה לאוטובוס בתחנה? בהפסקה בין שיעורים? ממתין שהפלאפל יהיה מוכן? GAMEin30אפליקציה חדשה תעביר לך את הזמן. אפליקציית GAMEin30 שפותחה על ידי האחים גיא ואסף אלתגר, מציעה מגוון משחקים, באורך של 30 שניות. הרעיון שעומד מאחורי האפליקציה הוא להתאים את חווית המשתמש במשחק לדור ה"אינסטנט".

nrg ניוזלטר דיוור יומי

עוד כותרות ב-nrg:
- כל התכנים הכי מעניינים - בעמוד הפייסבוק שלנו

האפליקציה מהווה פלטפורמת משחקים חדשה. היא מציעה למשתמשים לשחק לבד או מול החברים שלהם, בפרקי זמן קצרים של שעמום (למשל, בנסיעה באוטובוס, לפני התחלת השיעור, בהמתנה ל-Take Away, בין סטים במכון כושר ועוד). האפליקציה ניתנת להורדה בחינם וההרשמה אליה פשוטה - מכניסים את מספר הטלפון, לאחר מכן מקלידים קוד אימות שתקבלו ואתם מוכנים למשחק.

 
צילום מסך
GAMEin30 צילום מסך


GAMEin30 משלבת את משחקי "אינסטנט" עם אפליקציות Messaging, ולכן פיתחה החברה מקלדת משחקים (שלגביה ממתינה החברה לקבלת פטנט מרשם הפטנטים האמריקאי), המעשירה את חווית המשתמש. באמצעות מקלדת המשחקים, הכוללת את משחקי ה"אינסטנט" שמציעה החברה, המשתמשים יכולים להזמין את חבריהם למשחק לא רק דרך האפליקציה, אלא גם באמצעות כל התכתבות טקסטואלית.

כך, משתמשים יכולים לשלוח לא רק "אמוג'י" (emojies) כאמצעי להעביר מסרים, אלא יוכלו אף לשלוח משחקים תוך כדי שיחה. האפליקציה מיועדת למשתמשים פרטיים, אך במקביל פונה ליצרני משחקים, החל מחברות משחקי ענק וכלה במפתחים עצמאים, שיוכלו להציג גרסאות Try before you but- מעין "פרומו" של 30 שניות של המוצר שלהם למשתמשים לפני ההתקנה. החברה גם מאפשרת למשחקים קיימים המותקנים כבר על המכשיר הסלולרי ל"חזור לתודעת" המשתמש באמצעות התקנתם במקלדת או באפליקציה.

בנוסף, החברה מציעה אפשרות לתקשר עם החברים באמצעות משלוח סטיקרים ("מדבקות") לצד מערכת מסרים אוטומטית המתעדת את הניקוד בין השחקנים לאחר כל משחק. נכון להיום, חלק מסדרות הסטיקרים עוצבו על ידי סטודנטים, מעצבים גרפיים, אך מה שמייחד את המודל שפיתחה החברה הוא שהיא פותחת את הדלת למעצבים גרפיים, המעוניינים לעצב סט של סטיקרים מיוחד, אשר בשלבים מאוחרים יותר יימכר בכסף.

החברה מבצעת מנגנון של חלוקת רווחים מול יצרן התוכן הגרפי, כך שמצד אחד, המשתמש מרוויח תוכן גרפי מגוון (חלקו חינם, חלקו בתשלום) ויצרן התוכן הגרפי מוסיף הכנסה שלעתים יכולה להגיע לאלפי דולרים.
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

המומלצים

מרחבי הרשת