יוניליוור תקיים האקתון ליצירת מחקרים דרך משחקים
החברה מזמינה יזמים להציע פתרונות למחקר תובנות בקרב בני נוער באמצעות GAMING בהאקתון שיתקיים לראשונה בישראל הרעיון הנבחר יזכה למענק כספי ופיילוט משותף עם יוניליוור
יוניליוור הגלובאלית השיקה לפני כשנה את "החממה של יוניליוור",פלטפורמה גלובאלית לחדשנות באמצעות שיתופי פעולה, המעניקה לחברות סטארט אפ נקודת פתיחה והזדמנות לעבוד עם חברה בינלאומית שבבעלותה מאות מותגים. הפלטפורמה מאפשרת להגיע משלב הבריף לשלב הפיילוט תוך תשעה חודשים בלבד, ובכך מקצרת את הזמן להשתלבות עם יוזמה חדשה בשוק.
ההודעה על התחרות
צילום מסך
במסגרת הפרויקט, מקיימת החברה לראשונה האקתוןבישראל כחלק מאירוע ה-DLD, פסטיבל החדשנות הגדול בישראל בו משתתפות חברות ההיי- טק המובילות בעולם.
החברה מעוניינת לפתור את אחד האתגרים השיווקיים איתם היא מתמודדת - מחקרי הצרכנים המסורתיים היכולים לעיתים להיתפס כמשעממים וטרחניים.
החברה מחפשת להמציא מחדש את שיטות המחקר בקרב הצרכנים הצעירים, ע"י יצירת משחקים אינטראקטיביים ומהנים שיחליפו את טכניקות המחקר המסורתיות. בהאקתון תאפשר החברה ליזמים ומתכנתים ישראלים מתחום ה-GAMING, להציע כלים משחקים אטרקטיביים שיאפשרו לחברה הבנה מעמיקה של עמדות וצרכי בני נוער כלפי מותגי החברה.
למשתתפים בהאקתון תהיה הזדמנות לעבוד במשותף עם מנחה ההאקתון מריו הרגר, מומחה עולמי בתחום השיווק הדיגיטלי והגיימינג. הרגר הוא מנכ"ל, מייסד ושותף בחברה לייעוץ אסטרטגי המתמחה בגיימינג, חדשנות, עסקים חברתיים ויזמות, ומוביל מרכז חדשנות המחבר בין חברות סטארט-אפ אירופאיות לחברות בעמק הסיליקון. הרעיון המוכח והטוב ביותר שיוצג וימצא כמתאים, יזכה למענק כספי ויקבל הזדמנות ליצור פיילוט משותף עם חברת יוניליוור. ההאקתון יתקיים בתאריכים 7-8/9 במתחם התחנה בתל אביב, במסגרת אירועי ה-DLD, פסטיבל החדשנות הגדול בישראל.
עוד כותרות ב-nrg:
- כל התכנים הכי מעניינים - בעמוד הפייסבוק שלנו
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg