מערכת חדשה תגלה כמה אתה שווה באינסטגרם

האם לייקים באינסטגרם של ידוענים שווים את המחיר שעסקים משלמים להם? עד עכשיו קשה היה לדעת. כעת תוכנה חדשה בודקת זאת בצורה שתקל על הידוענים ועל הפרסומאים במו"מ על הכנסת תמונת פרסומת לחשבון אינסטגרם מסוים

אסף גולן | 3/3/2016 12:31
אומרים שתמונה שווה אלף מילים, אך עבור סלבס תמונה באינסטגרם שווה אלפי שקלים. אולם כיום הפרסום באינסטגרם על ידי מובילי דעת קהל מתנהל כ"מערב פרוע" ונעשה על ידי משא ומתן בין סלבס ועסקים כדי להגיע להשקעה שמוסכמת על שני הצדדים:

כמו אספקת רכב יוקרה ומימון הוצאות של ביטוח ודלק בתמורה לשיתוף תמונתו בחשבון האינסטגרם. כדי לתת מענה לתופעה הגוברת של הפיכת אינסטגרם של סלבס לבמה פרסומית, פותחה מערכת ממוחשבת של סוכנות LDRS.co.ilהסורקת ומפענחת את שווי חשבונות האינסטגרם של 1.5 מיליון הגולשים בישראל.

 
צילום מסך
בר רפאלי מפרסמת את ביואיק בחשבון האינסטגרם שלה צילום מסך



- כל התכנים הכי מעניינים - בעמוד הפייסבוק שלנו

 הנתונים משמשים לביצוע תמחור של חשבונות אינסטגרם לפי כמות לייקים ותגובות שסלבס מצליחים לייצר, כך שאם דוגמנית מובילה מקבלת תשלום או טובות הנאה בתמורה לפרסום רכב יוקרה או בגדי מעצבים, המפרסם יודע אם שילם יותר או פחות משווי חשיפתם באינסטגרם שלה. לדברי ערן ניזרי, מנכ"ל הסוכנות: "דוגמה לניתוח פוסט אפשר לראות בפרסומת של בר רפאלי ל BuickUSA.

התמונה באינסטגרם יצרה 53,800 לייקים ו- 270 תגובות, המשמעות ש- 2.45% מכלל 2.1 מיליון העוקבים של בר ראו את התמונה והגיבו עליה. לכן שווי התמונה מתומחר בשקל על כל תגובה או לייק ומסתכם ב- 54,070 שקל". ניזרי מוסיף שהמערכת החדשה יודעת לקבוע מחיר פרסום גם לגולשים אנונימיים שטרם נחשפו על ידי התקשורת, וצברו עשרות אלפי עוקבים המתעניינים בפעילותם. כך שכל אדם המנהל חשבון אינסטגרם פופולארי יכול להפוך לשלט פרסומת ולהרוויח כסף.
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

המומלצים