הסמארטפון יתקשר עם הפרסומת של קוקה קולה בטלוויזיה
לראשונה בעולם: הסמארטפון יקלוט פרסומות של קוקה-קולה בטלוויזיה ויאפשר מיידית להזמין מארז בקבוקים באמצעות אפליקציית Gett
קוקה-קולה ו- Gett יאחדו הערב לראשונה בין מסך הטלוויזיה והסלולר, באמצעות טכנולוגיה חדשנית המאפשרת לאפליקציה ייעודית של Gett "לקלוט" את הפרסומות שמתנגנות ברקע ולהגיב אליהן. מותג המשקאות ואפליקציית Gett (לשעבר גט-טקסי), אשר חוללה מהפכה בתחום התחבורה בישראל ובעולם, ישדרו מהיום, לראשונה בעולם, פרסומת אינטראקטיבית באמצעות טכנולוגיית Second Screen ("מסך שני") עתידנית, פרי פיתוחה של חברת הסטארט-אפ DOV-E.במסגרת המהלך, הסמארטפונים יזהו באמצעות אפליקציה חדשנית מתי מתנגנת הפרסומת של קוקה-קולה ברקע, באמצעות גלים אולטרא-סוניים, ויאפשרו מיד באותו הרגע ללחוץ על כפתור ולקבל מארז בקבוקים במתנה עד הבית, באמצעות מערך השליחויות של Gett.

האפליקציה
צילום מסך
לשם כך השיקו שתי החברות אפליקציה משותפת בשם "Gett Coca-Cola" והיא זו שתזהה בזמן אמת מתי המשתמשים צופים בפרסומת.
- כל התכנים הכי מעניינים - בעמוד הפייסבוק שלנו
פריסת החלוקה של המארזים תהיה בהלימה לפריסתה הארצית וזמינותה של אפליקציית Gett.
האפליקציה הייעודית תהיה זמינה רק למשתמשי אנדרואיד אשר בחרו לקחת חלק במהלך החדשני, כאשר גם משתמשי מערכות הפעלה אחרות, דוגמת ios, יוכלו להזמין את המארז באמצעות האפליקציה הרגילה של Gett, אולם לא יוכלו ליהנות מפיצ'ר "קליטת הפרסומות" שיהיה זמין באפליקציה הייעודית בלבד.
יצוין כי זו הפעם הראשונה בעולם שפרסומת תגרום לתקשורת בין הסמארטפון למה שמשודר על מסך הטלוויזיה בזמן אמת – טכנולוגיה חדשנית שכנראה בעתיד תיכנס לשימוש נפוץ יותר.
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg