מיליוני שקלים יושקעו בפיתוח דיגיטלי בשירות הציבורי
המשרד לשוויון וחברתי, מיזם ישראל דיגיטלית ולשכת המדען הראשי יצאו בקריאה ליזמים להציע שיטות להנגשה ושיפור התחום הדיגיטלי בשירות הציבורי
מיזם "ישראל דיגיטלית" במשרד לשוויון חברתי ולשכת המדען הראשי יוצאים בקול קורא משותף ליזמים ומפתחים טכנולוגיים להגיש בקשות לתמיכה בפיתוח טכנולוגי של מוצרים ושירותים דיגיטליים לשירות הציבורי. היזמים שיבחרו יזכו לתמיכה של עד 4 מיליון שקלים, עבור פיתוח שירותים המספקים מענה לאתגרי המרחב הציבורי.הקול הקורא יוצא בהמשך להחלטת הממשלה לקדם חדשנות טכנולוגית בשירות הציבורי, והדגש יושם על התחומים הבאים: תחום בריאות דיגיטלית - רפואה מרחוק, הנגשת מידע רפואי וניהול וייעול מערכות רפואיות. תחום רווחה דיגיטלית, ובכלל זה: כלים טכנולוגיים לעובדים סוציאליים, הנגשת שירותים לבעלי מוגבלויות וחיבור וניתוח מאגרי מידע טקסטואליים מבוזרים בתחום הרווחה.

הקול הקורא
צילום מסך
- כל התכנים הכי מעניינים - בעמוד הפייסבוק שלנו
במסגרת ה"קול קורא" שפורסם נכנסים גם תחום החינוך הדיגיטלי: טכנולוגיות לפיתוח קורסים מקוונים, מערכות לניהול למידה (קורס, כיתה, בית ספר, רשת וכו') ושיפור אוריינות דיגיטלית.
בנוסף, גם תחום רגולציה פיננסית דיגיטלית – שימוש במידע קיים בקרב הגופים הפיננסיים ו/או בקרב הגורמים הרגולטוריים על מנת להגביר את התחרות במגזר הפיננסי ולשפר את השירות לאזרח, ותחום אתגרים בין ארגוניים במגזר הציבורי – כלים לייעול תהליכי רכש ממשלתי, שיפור ושיתוף העברת נתונים בין גופים ציבוריים (משרדי ממשלה, שלטון מקומי), כלי מיצוי זכויות, וכלים לשיפור השירות באמצעים דיגיטליים.
"כמעט כל חברה עסקית מספקת היום שירותים שונים ברשת, ובכך מקלה על הצרכנים. חדשנות טכנולוגית זו עוד לא הוטמעה מספיק בשירות הציבורי, וכעת אנו פועלים באינטנסיביות לשפר את השירות לאזרח", אמרה השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל.
"ככל שהציבור נעשה מיומן יותר בשימוש ברשת, כך ניתן לצמצם את הפערים ולהקל על כל אזרח לקבל את השירות הממשלתי הנצרך לו ביעילות, במהירות ובשוויוניות. אנו ידועים כאומת הסטרט-אפ, וחובה שגם השירות הציבורי יעמוד ברף המחייב הזה". את הבקשות ניתן להגיש באתר ייעודישנפתח במיוחד לשם כך.
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg