חברת סמסונג מבצעת ריקול למכשירי ה-Note 7
לאחר שהחברה הקוריאנית הודיעה כי היא מפסיקה את שיווק המוצר בעקבות דיווחים על התלקחות הסוללה בעת הטענה, כעת היא מבקשת מלקוחותיה להחזיר את מכשירי הדגל ה-Galaxy note 7
חברת סמסונג הודיעה היום (ו') כי היא מבצעת ריקול של מכשיר הדגל החדש שלה ה-Galaxy note 7, לאחר שהתקבלו תלונות רבות ברחבי העולם על התלקחות המכשיר בזמן הטענת הסוללה. מדובר בתקרית מביכה ביותר עבור החברה שרק לפני כחודש השיקה את המכשיר החדש.עוד כותרות ב-nrg:
נתניהו לחרדים: המרכולים בשבת הם הקו האדום
עקב הפיצוץ: דיון חירום של ראשי תעשיית החלל
כל התכנים הכי מעניינים - בעמוד הפייסבוק שלנו
בסמסונג מסרו כי הם מצאו את הבעיה שגורמת להתלקחות הסוללה ושכעת הם עוצרים את המכירות של המכשיר. כל מי שרכש את ה-Galaxy note 7 יקבל מכשיר חלופי חדש.

תקרית מביכה. ה-Galaxy Note 7.
צילום: AP
עד כה מכרה סמסונג כ-400 אלף מכשירי Galaxy Note 7 בדרום קוריאה לבדה, ועוד כמה עשרות אלפים בסינגפור. אם לאחר מכירת כמות כזו של יחידות מחליטה החברה על הפסקה פתאומית של השיווק לצורך ביצוע בדיקות איכות נוספות, ייתכן שכמות המקרים המדווחים הייתה באמת חריגה, ושיש ככל הנראה צורך לבצע שינויים בפס הייצור בטרם יגיע המוצר לשווקים נוספים.
גם בישראל, הודיע משרד יחסי הציבור של חברת סמסונג ישראל על דחיית מסיבת העיתונאים של החברה, בה אמורה הייתה להתבצע ההשקה של המכשיר החדש. בהודעה נמסר כי "בשל עיכובים באספקת המוצרים אנו דוחים את אירוע ההשקה שתוכנן ליום שלישי הקרוב. נעדכן בהקדם האפשרי על מועד חדש".
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg