 |
החוזה של רשת סופר-פארם עם חברת ריטליקס לאספקת מערכות לנקודות המכירה הופסק. ל מעריב נודע, כי במקומה בחרה סופר-פארם להתקין מערכות של חברת נטפוס הישראלית, בעיסקה שהיקפה 20 מיליון שקל. זהו הפסד צורב עבור ריטליקס הישראלית, הנסחרת בנאסדק ונחשבת לאחת מהמובילות העולמיות בתחום. נטפוס (NetPoS) עוסקת בייצור תוכנה למחשוב נקודות מכירה על-גבי תשתית האינטרנט. העיסקה עם רשת סופר-פארם, המונה 110 סניפים הפזורים ברחבי הארץ ו-8 מרכזים למכירת טלפונים סלולריים, היא הגדולה ביותר שעליה חתמה עד כה. עמדות המכירה שפיתחה החברה על-ידי שרת מרכזי אחד, שממנו ניתן לשלוט על הנעשה בסניף. הריכוזיות והשליטה מרחוק יאפשרו לסופר-פארם להפוך את המכירות לממוקדות-לקוח.
|
 |
 |
 |
 |
|
|