 |
אסם הגישה הבוקר את תוצאות הרבעון השני לשנת 2004 וממנו עולה כי סיימה ברווח של 39.8 מיליון שקל, לעומת רווח של 31 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של 28.1%. מהדו"ח עוד עולה כי הכנסות אסם ברבעון השני מסתכמות בכ-603 מיליון שקל, לעומת 575 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של 4.7%. התוצאות הכספיות בחציון מראות כי מחזור המכירות גדל ב-6.3% לעומת התקופה המקבילה והסתכם ב-1.2 מיליארד שקלים. באסם מסבירים את הגידול שנובע בעיקר מהחדרת מוצרים חדשים וכל זאת למרות המיתון המתמשך במשק וירידה של 1.4% במכירת מזון בשניים עשר החודשים האחרונים.
המכירות לשוק המקומי בששת החודשים הראשונים של השנה הסתכמו ב-1 מיליארד שקל, בהשוואה ל-997 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של 4.9%. העלייה נובעת, לדברי אסם, בהשקת מוצרים חדשים כמו דגני בוקר וגלידות. בתחום מכירות הקבוצה לחו"ל, מראה הדו"ח כי בחציון הראשון לשנת 2004 גדל אחוז המכירות ב-15.2%, והסתכם ב-171 מיליון שקל. הרווח מפעולות רגילות ברבעון השני הסתכם ב-62 מיליון שקל, בהשוואה ל-56 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של 11.6%.
|
 |
 |
 |
 |
|
|