 |
/images/archive/gallery/112/102.jpg תמונת
ארכיון  |
|
בנק לאומי הקים מערך מחשוב שיקל מעבר לקוחות בין הבנקים |
|
המערכת הממוחשבת תקלוט את כל פרטי הלקוחות, הוראות הקבע ופרטים אישיים נוספים, ותתאים אוטומטית את הצעדים שהלקוח צריך לבצע כדי לעבור בנק |
|
|
 | דפדף בכלכלה |  | |
יהודה שרוני 12/11/2004 10:29 |
|
|
|
|
 |
בנק לאומי השלים את פיתוחו של מערך ממוחשב, שיקל את מעבר הלקוחות בין הבנקים - כך נודע למעריב. הקמת המערך נועדה להקל מעבר של לקוחות, המעוניינים מסיבותיהם האישיות לפתוח חשבון בבנק אחר. המערכת הממוחשבת תקלוט את כל פרטי הלקוחות, הוראות הקבע ופרטים אישיים נוספים, ותתאים אוטומטית את הצעדים שהלקוח צריך לבצע כדי לעבור בנק. המערכת האוטומטית תמנע את האפשרות להפעלת לחצים על לקוחות שגמרו אומר לעזוב את הבנק. גם בנק הפועלים הפעיל נהלים פנימיים חדשים המקלים את מעבר הלקוחות. עם זאת, בבנק מדגישים כי בכל מקרה הם לא ימנעו מלקוחות המעוניינים לעזוב את הבנק לעבור לבנק אחר. מנכ"ל בנק דיסקונט, גיורא עופר, היה הראשון שקרא לבנקים להגמיש את נוהלי המעבר ולהוריד את החסמים המונעים תחרות בין הבנקים. ועדת הכלכלה ברשות ח"כ שלום שמחון דנה אתמול בהצעות הפשרה של הממונה על ההגבלים ושל המפקח על הבנקים, שנועדו להביא להפעלת עיסקת החבילה בתחום העמלות. בדיון השתתפו הממונה על ההגבלים ונציגי הבנקים, אולם המפקח על הבנקים יואב להמן הודיע כי לא יגיע.
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|