משרד התחבורה מחפש את הסיגווי הבא
שר התחבורה מינה צוות מקצועי שיבחן אפשרות להרחיב את השימוש בסיגווי לסוגים ודגמים נוספים
הצוות יבחן אפשרות לשימוש ברכינוע בעל מוט היגוי רגיל ולא רק בעל מוט היגוי המתכוון באמצעות הטיית הגוף כפי שקיים ב"סגווי". הצוות התבקש להגיש את מסקנותיו עד 31 באוקטובר 2009.
בראש הצוות יעמוד ראש תחום תקינה באגף הרכב המהנדס, דוד ליטבק וחברים בה מנהל מחוז רישוי באר שבע והנגב, חנניה אפנג'ר עו"ד שרית זוכוביצקי מהלשכה המשפטית שבמשרד התחבורה וד"ר שי סופר מהרשות
הלאומית לבטיחות בדרכים.
הצוות המקצועי התבקש לבחון את כל קבוצות הכלים בקטגוריה של הרכינוע מההיבטים הטכנים והבטיחותיים ולהמליץ על ההגדרות המשפטיות הרצויות. הצוות יאפשר ליזמים וליבואנים של כלים אלה להופיע בפניו.
הנסיעה ברכינוע מותרת כיום בשטחים תיפעלויים ובמקומות המיועדים להולכי רגל, כמו מדרכות ושבילים. מהירות הנסיעה המותרת בסגווי מוגבלת ל-13 קמ"ש בלבד, והנהיגה בו מותרת לבני 16 ומעלה.
משרד התחבורה בחן לאחרונה את הסיגווי והתיר את השימוש בו בחוק לאחר שבמהלך הניסוי לא התגלו בעיות בטיחותיות או טכניות בזמן הנסיעה עליו.