 |
נושא מבצע השיווק שעורכת חברת קוקה-קולה ברשתות בלבד ולא במכולות, ללא פרסום תואם, עתיד לעבור לממונה על ההגבלים העסקיים ולקוקה-קולה העולמית, כך נודע למעריב. חברת קוקה-קולה עורכת מבצע שבו היא משקיעה סכומי כסף גדולים בפרסום בטלוויזיה. במבצע מוענק די.וי.די במתנה על קניית 10 בקבוקים של קוקה-קולה או דיאט קוקה-קולה. בקמפיין לא מצוין באילו חנויות נערך המבצע, אולם לקוחות רבים גילו בעת שניסו לממש אותו כי המבצע אינו מתקיים בחנויות המכולת, אלא רק ברשתות הגדולות. בעלי מכולות רבים טוענים כי המבצע גורם להם נזק רב וכי לקוחות יוצאים בחמת זעם מהמכולת כשהם מגלים שהמבצע אינו תקף בה. חלק מן הלקוחות אף זעמו על כך ש"בעלי המכולות לוקחים את הדי.וי.די לעצמם". שני ארגונים מתחרים שמנסים לאגד את המכולות - ארגון "קמע" בראשות ציון יסעור ו"פורום מכולת" בראשות אלי סתוי - פנו בנושא לממונה על ההגבלים העסקיים ואחד מהם אף מתכוון לפנות לקוקה-קולה העולמית. "ישנו קיפוח מובנה של המכולות", אומר בעל מכולת. "אנחנו מופלים לרעה בקבלת מוצרים ברגע שיש מחסור, אנחנו מופלים לרעה בתנאי החזרת מוצרים ותאריכי תפוגה ומופלים לרעה במבצעים. כל זה גורם, בסופו של דבר, להסטת קניות לרשתות השיווק על חשבון המכולות ".
|
 |
 |
 |
 |
|
|