 |
בעקבות הגידול בפעילות חברת "מולטילוק" ב-17% בשנת 2004, גידול המסתכם בכ-237 מיליון שקל, החליטה הנהלת החברה להשקיע עוד כ-32 מיליון שקל בפיתוח מוצרים ובקווי ייצור חדשים ולגייס כ-70 עובדים חדשים. מר שמעון שקל, מנכ"ל "מולטילוק" מציין, שבמהלך שנת 2004 החברה פתחה חברת בת שישית בארגנטינה, בנוסף ל-5 חברות הבת הקיימות בארה"ב, בקנדה, באנגליה, בצרפת ובצ'כיה. בכל חברות הבת היה השנה גידול ממוצע של 15%. לחברת הבת הפועלת בצ'כיה הייתה צמיחה מרשימה במיוחד, שהגיעה לגידול של כ-75% במכירות ביחס לשנה שעברה. גידול זה נובע מהרחבת הפעילות של החברה בצ'כיה לערוצי שווק נוספים ומזכייתה במספר מכרזים ועסקאות גדולות במיוחד. "מולטילוק" מפעילה מפיצים מקומיים בעוד כ-65 מדינות בנוסף למדינות בהן פועלות חברות הבת. השווקים שצמחו במיוחד בשנת 2004 היו: רוסיה, ברזיל, הונג קונג וסין. סה"כ המכירות למפיצי החברה גדלו השנה בכ- 15%. השוק המקומי המהווה כ-20% מפעילות "מולטילוק", המשיך לצמוח גם בשנת 2004 למרות הקיפאון בשוק הבנייה בארץ והמצב הכלכלי בכללותו. מקור הגידול בהחדרת מוצרים חדשים וכן בהרחבת השיווק ליצרני דלתות וחלונות בארץ. לקראת סוף השנה, החברה החלה לשווק את מוצרי Yale בארץ בעיקר דרך רשתות DIY. "מולטילוק" צופה שצעד זה יגדיל את היקף המכירות של החברה ב-20% נוספים לפחות גם בשנים הבאות. בשנים האחרונות, החברה ביצעה מספר שינויים ארגוניים במטרה להתאים את המבנה הארגוני הפנימי לדרישות מהשווקים ובמטרה לייעל את מערכי הייצור. בעזרת השינויים הללו, הצליחה החברה לשפר את רווחיותה, והשנה היא עברה לראשונה לרווחיות של מעבר ל- 10% - רווחיות שעדיין נמוכה מהממוצע בקבוצת האם.
|
 |
 |
 |
 |
|
|