מעריב: רווח נקי של 400 אלף שקל
ברבעון השני של 2005. ברבעון המקביל רשמה החברה רווח נקי של 1.2 מיליון שקל. הכנסות החברה הסתכמו ב- 130.6 מיליון שקל
ברבעון השני נרשם תזרים חיובי מפעילות שוטפת בסך 7.8 מיליון שקל, לעומת תזרים שלילי בסך 31.2 מיליון שקל ברבעון הראשון של השנה ולעומת תזרים חיובי של 26.1 ברבעון המקביל אשתקד.
הכנסות מעריב הסתכמו ברבעון השני ב-130.6 מיליון שקל , גידול של 7% לעומת 122.1 מיליון שקל ברבעון הראשון של השנה, וירידה קלה של 1.9% לעומת 133.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
שיעור הרווח הגולמי של החברה ברבעון השני הסתכם ב-34%, לעומת 26% ברבעון הראשון ו-33% ברבעון המקביל אשתקד.
משה ראובני, משנה למנכ"ל שיווק וסחר מסר כי "אנו בעיצומו של מהלך שהחל בחודשים האחרונים, הכולל התקשרויות בהסכמים חדשים בין מעריב והמפרסמים המרכזיים במשק כמו בנקים, רשתות השיווק, חברות הסלולר ומשרדי הפירסום המובילים והחשובים. התקשרויות אלה הינן חלק מהמגמה של העלאת מחירי הפרסום ואנו מאמינים שמגמה זו תימשך".
לדברי אביעד פרידמן, משנה למנכ"ל תפעול "השיפור ביחסי הסחר עם ספקי החברה תרמו לצמצום משמעותי בעלות ההוצאות ותרמו לשיפור הרווחיות החברה ביחס לרבעון הראשון של השנה".
מנכ"ל מעריב, עופר נמרודי, אמר: "בצד קו מערכתי מגובש כפי שבא לידי ביטוי בקמפיין "איפה הבושה" ואחריו קמפיין "ההתנתקות – נעבור את זה ביחד" אנו ממשיכים לשקוד על התאמת מעריב על כל מוצריו לקהל הקוראים המשתנה תוך הענקת המשאבים הנדרשים לתנופה ויצירתיות במוצרים הקיימים ובמוצרים החדשים שייצאו ב – 2006".
עדכון אחרון : 31/8/2005 22:12