"טעם החיים" הבא של קוקה קולה: קפה ותה
יצרנית המשקאות הקלים העולמית תשיק משקאות קפה ותה אשר ימכרו ככל הנראה למסעדות ורשתות מזון
חברת המשקאות הגדולה בעולם עושה את רוב רווחיה ממשקאות מוגזים, אך לאחרונה נאלצה להתמודד עם מכירות נמוכות יחסית, עקב מעבר של צרכנים ממשקאות עתירי סוכר כמו קולה למשקאות דלי או ללא קלוריות כמו מים בטעמים.
בתחילת השנה נודע כי החברה עורכת בדיקות ניסיון בטורנטו למותג הנקרא "פר קוסט" אשר כולל קפה, תה וקפה לאטה. גורמים בתעשייה מעריכים כי קוקה-קולה תייעד את המוצרים החדשים למסעדות ורשתות מזון, ולא תפתח רשת שתתחרה עם סטארבקס וחברותיה, השערה הגיונית לאור העובדה כי חברת המשקאות הנה ספקית המשקאות
הגדולה ביותר בתחום ברזי המשקאות.
מדובר במהלך בקטגוריה בעלת פוטנציאל גדילה רב, אשר עשוי להניב מיליארדי דולרים. מהלך זה עשוי להלחיץ במיוחד את חברת "שרה לי" האמריקאית אשר מתחרה בשוק זה. פפסיקו, היריבה הותיקה, הצליחה לאחרונה להפחית את התלות במשקאות מוגזים על ידי הרחבת תחום החטיפים ודגני הבוקר, ושיווק משקה האנרגיה גטורייד.
בתחילת השנה השיקה קוקה-קולה משקה בהשראת הקפה- קוקה קולה בלאק, שנמכר בצפון אמריקה ובצרפת, אך משקה זה קושר לרוב עם משקאות האנרגיה ולא עם משקאות קפה חמים. בנוסף, נחלה חברת המשקאות כישלון לפני מספר שנים כאשר רכשה בשיתוף עם נסטלה משקה קפה בבקבוק תחת המותג "פלנט ג'אווה".