אורידיאן יוצאת לדרך חדשה
החברה מכרה פעילות עם הכנסות של 10 מיליון דולר ומינתה את קובי ניזרי כמנכ"ל החברה. צפויה למכור השנה בכ-17 מיליון דולר
בנוסף, החברה מינתה את קובי ניזרי מתפקיד סמנכ"ל המכירות הבינלאומי של החברה לתפקיד מנכ"ל במקומו של מאיר זהר, מנכ"ל ומייסד החברה, אשר ימשיך בחברה בתפקיד נשיא אורידיון. במקביל, עודד לב שודרג לתפקיד סמנכ"ל הפיתוח העסקי מתפקידו ממנהל רכש המדיה של החברה.
הפעילות בארצות הברית הניבה לאורידיאן הכנסות שנתיות של כ-10 מיליון דולר ולאחר השלמתה נותרה החברה עם מחזור הכנסות שנתי של כ-17 מיליון דולר, והיא צפויה לסיים את השנה ברווחיות. אורידיאן מתכוונת בשלב זה למזג לתוכה חברות קטנות אשר עוסקות בשיווק באינטרנט, או לחילופין להתמזג עם חברה גדולה יותר בתחום.
העובדים הם כוחה האמיתי של החברה
אורידיאן נוסדה בשנת 1998 והחלה את דרכה בשיווק בתוך תוכנות לשיתוף קבצים, כדוגמת קאזה. החברה נאלצה לשנות את המיקוד העסקי שלה לאחר שהרגולטורים האמריקנים החליטו לשים את היד על חברות התוכנה שפעלו בתחום שיתוף הקבצים. בעקבות הלחצים של הרשויות האמריקניות החלה החברה לפעול בתחום ה- Ad Network ולתווך בין אתרי האינטרנט גדולים לבין מפרסמים בשווקי היעד השונים.
לדבריו
של ניזרי, אורידיאן מעסיקה כיום 45 עובדים מתוכם 35 בישראל והיתר בגרמניה ואנגליה. "העובדים הם כוחה האמיתי של החברה, זו חברה דינאמית מאוד וצעירה שלאנשים בתוכה יש חלק כביר בהישגי החברה ובדמותה עד כה". הוא מציין שהחברה פעילה כיום ב-32 שווקים על ידי 6 משרדים מתוכם 3 בבעלותה של החברה. בנוסף, לחברה נציגים בלעדיים באיטליה, אוסטרליה, ארגנטינה וצרפת.