קרליין חוזרת לשורשים
קרליין-פריגו ממצבת מחדש את המותג "קרליין" ברוח הישראליות, בהשקעה של 5 מיליון דולר. תתמקד בקטגוריות הטיפוח, האיפור והשיער
לדברי מנכ"ל החברה אלחנן שקד, הצורך במיתוג המחודש נובע מהתחרותיות הגוברת בשנים האחרונות אל מול חברות הקוסמטיקה הבינלאומיות, בינהן נותרה קרליין הישראלית ללא בידול יחודי. לדבריו, מרכז הכובד של ההשקעה השיווקית יעבור לשלושת הקטיגוריות, כאשר מותגים ותיקים אחרים של החברה כגון נקה-7 וסינטבון לא יקבלו עוד תמיכה שיווקית, ולהערכתו עשויים לרדת מהמדף בתוך כשמונה שנים.
הבידול החדש של המותג קרליין יבנה בהשראת הישראליות, כאשר את הקמפיין נבחרה להוביל השחקנית אסנת חכים. במסגרתו תשיק החברה שלושה מוצרים חדשים: סדרת טיפוח פנים חדשה בשם BIO GENIC, מסקרה LA Diva וסדרת טיפוח לשיער תחת השם vital 10 complex, אשר תחליף את "שמפו 10".
קרליין מחזיקה כיום בכ-14% ממכירות קטגורית טיפוח הפנים, 16% משוק האיפור ו-18% מקטגוריית מוצרי השיער. לדברי שקד, באמצעות התמקדות בשלושת הקטגוריות, מצפה החברה להגדיל את נתחי השוק של כל אחד מהתחומים בכ-25%.