גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


גלידת שטראוס רוכבת על טרנד הבריאות

החברה נאבקת לשינוי התפיסה כי גלידה היא מזון עתיר סוכר ושומן ד מכריזה כי מ-2008 תפרסם לילדים רק מוצרים בריאים

מאת נורית קדוש | הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
בניסיון לשנות את התפיסה שלפיה גלידה היא מזון בעל ערכים תזונתיים ירודים, מכריזה חברת גלידת שטראוס - כחלק ממהלך כולל של יוניליוור אירופה, המחזיקה ב-51% מהחברה - על עתיד בריא יותר למוצרי הגלידה שלה.

לראשונה בישראל מצהירה גלידת שטראוס, כי החל ב-2008 לא תפרסם מוצרים שאינם מתאימים מבחינה בריאותית לצריכה יומית לילדים שגילם 6-11. במסיבת עיתונאים בינלאומית שקיימה יוניליוור בשבוע שעבר בשטוקהולם, התחייבה החברה לבצע כמה מהלכים לשיפור הערכים התזונתיים של מוצריה: למשל, לפתח גלידות לילדים ללא חומרי טעם וצבע מלאכותיים, אף שכבר היום גלידות הילדים של החברה מכילות אך ורק חומרי טעם וצבע טבעיים.

כמו כן תמשיך החברה ליישם שיפורים נוספים במגוון המוצרים הנוכחי על-ידי הפחתת כמויות השומן והסוכר והגברת השימוש ברכיבים בריאים כמו פירות וחלב. במקביל תמקד החברה את היוזמות העתידיות בחלופות בריאות יותר על-ידי פיתוח טכנולוגיות בלעדיות לשיפור הפרופיל התזונתי של המוצרים. עוד מתחייבת גלידת שטראוס לספק לצרכנים יותר מידע תזונתי על גבי האריזות מכפי שהיה נהוג עד כה.

הצעדים הללו ננקטים בעקבות מחקר שערכה החברה בכמה ממדינות אירופה, שעסק בבקיאות הצרכנים בערכי התזונה של מוצרי מזון שונים. המחקר העלה כי צרכנים רבים סבורים, כי העובדה שגלידה היא מזון מענג מעידה כי ערכה התזונתי ירוד. פיטר טהקווה, סגן נשיא יוניליוור גלידות, אמר במסיבת העיתונאים: "אנשים אומרים לנו שהם מאמינים שהגלידות שלנו מלאות סוכר ושומן, ומבחינה עובדתית זה לא נכון".גלידת שטראוס היא החברה המובילה בשוק הגלידות בישראל, ובתום 2006 הסתכם נתח השוק שלה ב?56%, על פי נתוני חברת אי. סי נילסן.

מדובר בגידול של 1.8% לעומת 2005. כחלק מיישום האסטרטגיה החדשה - בהשקעה של 30 מיליון שקל - השיקה החברה מוצרים חדשים לקיץ הקרוב, כגון שלגוני "מילק טיים" לילדים, המורכבים מגלידה בטעמי שוקו, וניל, תות, בננה ותוספת שוקולד ועוגיות, ובכל שלגון יש סידן בכמות שווה לזו המצויה בכוס חלב. בימים הקרובים תשיק החברה את "סולרו לימון"סורבה למון ליים מפרי טבעי, המכיל 99 קלוריות בלבד. יושקו גם שלגוני פרי טבעי, שהם למעשה שלגונים ששודרגו באמצעות שימוש בפרי טבעי ובתמציות טבעיות.

לדברי רונן זהר, סמנכ"ל השיווק בגלידת שטראוס, גם מותג הדגל "מגנום" שודרג השנה בהתאם לאסטרטגיה החדשה, והוא מבוסס על פולי קקאו מובחרים המיובאים מאקוודור ומחוף השנהב. "לצד שינוי התפיסה וההפנמה כי מדובר באלטרנטיבה טובה יותר מחטיפים מתוקים אחרים, אנו מדגישים את נושא הזדמנויות הצריכה השונות במהלך היום וכמה פעמים כדאי לצרוך כל מוצר. למען מי שלא יכול להרשות לעצמו להתענג על מגנום שלם - השקנו מיני מגנום".

הכותבת היתה אורחת גלידת שטראוס במסיבת העיתונאים של יוניליוור אירופה בשטוקהולם.
בחן את עצמך לקראת הקיץ

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים