ניסיון שלישי: מילקי של תנובה יוצא לשוק
תנובה מעלה למדפים מעדן קצפת חדש שינסה להיכנס אליכם למקרר, ואולי אף ידיח את מילקי של היצרנית שטראוס?
לעסקים נודע, כי המוצר החדש מבוסס על 3 שכבות: פודינג, פרי וקצפת, ויכלול 3 טעמים: טריפל וניל עם תותים וקצפת, טריפל שוקולדה עם אגסים וקצפת וטריפל שוקולדה עם קוקוס וקצפת. כולם במחיר 3.29 שקל ליחידה.
במהלך תקופת ההחדרה תנובה משיקה מארז התנסות ייחודי הכולל 3 גביעים במחיר 8.88 שקל. מדובר בניסיון השלישי של החברה להיכנס לתחום מעדני הקצפת ולהתחרות במילקי, החולש על כשליש משוק המעדנים בארץ.
זאת לאחר שבשנות ה-90 השיקה את מותג "בלק אנד מילקי", שירד מהמדפים לאחר מכן, ובשנת 2001 השיקה את "או לה לה", שמשווק רק במגזר הערבי.
לפני חודש פורסם בעסקים, כי החברה נערכת לקראת כניסה נוספת לתחום מעדני הקצפת בחודש יוני. תגובת החברה לדברים היתה אז: "לא דובים ולא יער". כעת מתברר, כי למרות ההכחשות המוצרים יהיו על המדפים כבר בתחילת השבוע הקרוב. מחברת תנובה סירבו להגיב לידיעה.