רשתות השיווק מורידות את מחיר הלחם

הרשתות שופרסל, רבוע כחול והשיקמה מורידות ב-10% את מחירם של 5 סוגי הלחם שבפיקוח

נורית קדוש | 10/11/2008 7:35 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
רשת שופרסל מורידה ב-10% את מחירם של 5 סוגי הלחם שבפיקוח. למהלך מצטרפות גם שיווק השיקמה של רמי לוי והריבוע הכחול.

מדובר בבשורה עבור השכבות החלשות, שכן במהלך השנה האחרונה זינק מחירו של הלחם האחיד פעם אחר פעם. הוא אף הוצא מפיקוח לזמן קצר על ידי משרד התמ"ת, אך הוחזר תוך זמן קצר לסל המפוקח - זאת לאחר שהמאפיות ניצלו את המצב והזניקו את מחירו בצורה משמעותית.

בימים האחרונים התחולל מאבק איתנים בין משרד התמ"ת, המבקש להוריד את מחירי הלחם שבפיקוח, בעקבות ירידת מחירי התשומות המשמשות לייצור. מנגד טוענים האופים כי אין מקום להורדת מחירי הלחם, מכיוון
שיש לפצות אותם על ההפסדים בימים בהם עלו מחירי התשומות - בעוד שהממשלה סירבה להעלות את המחירים.

האופים האשימו את אנשי התמ"ת כי דרישתם להוזיל את הלחם הועלתה משיקולים פוליטיים של ערב בחירות. בראש משרד התמ"ת עומד השר אלי ישי ממפלגת ש"ס, שמזהה עצמה כנציגת השכבות החלשות.

הרשתות אינן ממתינות לתוצאות הדיון הצפוי להתקיים בימים הקרובים בין התמ"ת למאפיות המתנגדות להורדת מחירי הלחם. בתוך כך הוזלו השבוע גם מחירי החשמל, זאת לאחר ירידה של כ-13% במחירי הבנזין. אמש הוזל תעריף החשמל למשקי הבית ב-5.22%. התעריף החדש הוא 47.18 אגורות לקוט"ש.
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''צרכנות''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים