נוקיה השיקה את קולקציית הקיץ
החברה השיקה שמונה מכשירי סלולר חדשים, בהם מכשיר הדגל של נוקיה - N97
האירוע התקיים בקומה העליונה של הבניין הגבוה ביותר בישראל, וזאת כדי לאותת לכל המתחרים "אנחנו בטופ של הטופ". קהל העיתונאים והמקורבים ליורוקום נוקיה חזה בסדרה של 8 מכשירים חדשים, שיושקו בשבועות הקרובים. זה היה מענה לגל ההשקות של המתחרים מסאמסונג, סוני אריקסון ומוטורולה.
באירוע סקר מנכ"ל יורוקום נוקיה, אילן גרינבוים, את האסטרטגיה של החברה להמשיך להוביל את שוק הסלולר בישראל (היום היא מחזיקה ב-50% מהשוק). "נוקיה מתכוונת לפנות לכל הסגמנטים של קהל היעד כשלכל סגמנט יוצע מכשיר מתאים", אמר גרינבוים.
בתנאי השוק הנוכחיים מבקשת נוקיה לשמור על בעלי המכשירים שלה שעדיין לא החליפו אותם בחדשים. הם מציעים למשל את N86 החדש כמחליף ה-N95 ואת ה-6700 כתחליף ל-6230 האגדי שאלפי ישראלים ממשיכים להחזיק בו.
הדובדבן שבקצפת היה ההכרזה על ה-N97 החדש, מכשיר הדגל של נוקיה. לנוקיה אין אשליות וגם לא מצפים בחברה שמכשיר הכולבו הזה ישבור את שיאי מכירה בישראל. ל-N97 החדש מחכה שדה מערכה צפוף בקרב על המקום הראשון. אל תשכחו
שמדובר במכשיר פרמיום, שילוב של סמארטפון עם מסך מגע גדול והמשקל 150 גרם - לא משהו לשים בתיק של הגברת המגונדרת.
ה-N97 הוא מכשיר עתיר תכונות יש לו את הכל בכל, מרדיו ועד לנגני וידיאו משוכללים, יישומים משרדיים לצד יישומי כיף, GPS משוכלל וחיישני מגע איכותיים עם מגוון יישומים מדליקים.
אבל מול הכולבו הזה מתייצבים לא מעט מכשירי מגע עם מקלדת מלאה או מקלדת חלקית בנוסף למסך המגע. סאמסונג, HTC, סוני אריקסון ומוטורולה לא מתכוונים לעשות הנחות לנוקיה בקיץ הקרוב. לא דיברנו על היריב החדש, האייפון הישראלי שאין לו מקלדת והוא מהווה תעלומה.
האם תצליח יורוקום נוקיה להגשים את החלום ולהתקרב למספרי המכירות המיתולוגיים של השנה שעברה? זה הנושא הבוער של תעשיית הסלולר המקומית. שלוש רשתות עם יותר משבעה מיליון מינויים רשומים, הם אתגר לא קטן ובנוקיה ישמחו אם יצליחו לחלוש על 1% מהמספר הזה.
בתום האירוע הציג אילן גרינבוים המנכ"ל המארח סרט הומוריסטי בו הוא מציג את המכשיר החדש כשהוא השחקן היחיד. לאחר הקרנת הסרט התוודה כי אי פעם בעבר חשב להיות שחקן או פרזנטור, אבל המציאות הביאה אותו להיות מנכ"ל.







נא להמתין לטעינת התגובות





