גוגל מודה: הבדיקה המוקדמת של הרשת החברתית באזז לא היתה מספקת
בריאיון ל-BBC מגלה ענקית החיפוש כי הבדיקות לבאזז השנוי במחלוקת נערכו רק בתוך הארגון. מנהל המוצר: "זה הניסיון הראשון הגדול שלנו בתחום. החברה שוקדת על תיקון הבעיות"
"אנחנו בשלב מוקדם מאוד בתחום הזה. זה הניסיון הראשון הגדול שלנו בתחום", אמר טוד ג'קסון, מנהל המוצר של באזז."בדקנו את באזז באופן פנימי במשך זמן מה. עם זאת, מובן שקבלת משוב מ-20 אלף עובדי גוגל, אינו
שווה ערך למשוב מכל משתמשי ג'ימייל שמשחקים עם הבאזז בשטח".
רבים מהשירותים החדשים של החברה נבחנים על ידי תוכנית ה"בודקים המהימנים של גוגל", רשת של חברים ומשפחה של עובדי גוגל להם ניתנת גישה סודית למוצרים לפני השקתם. באזז, יש לציין, לא נבדקה באמצעות תוכנית זו. החברה הקימה כעת "חדר מלחמה" במשרדי ההנהלה של גוגל בו מהנדסים ומנהלי מוצר מקבלים החלטות בנוגע לשינויים הנדרשים למוצר החדש.
ג'קסון מכיר בכך שרבים מ"עשרות מיליוני" המשתמשים "כעסו בצדק", וכן הוסיף כי החברה "מצטערת מאוד". עוד הוא הודה כי הם מכירים בעובדה שיש לשפר חלק מן הדברים במוצר.
על פי ג'קסון, ההחלטה על יצירת רשימות החברים האוטומטיות, שהוגדרו על ידי המשתמשים כחדירה לפרטיות, התקבלה "מתוך רצון להעניק חוויית משתמש מצוינת ישר מהקופסה". עוד הוא אומר כי "שקיפות ובקרה" הן "בראש סדר העדיפויות" ומבטיח שהמשתמשים ימשיכו לראות שיפורים במוצר.
בנוגע לרעיון להפריד את השירות מהדואר האלקטרוני של ג'ימייל, אמר ג'קסון: "לדעתנו השילוב עם ג'ימייל הוא הדרך הנכונה לפעול – רצינו להפוך את הבאזז לנגיש לאנשים". לדבריו, השינויים יעלו לאוויר כבר בשבוע הקרוב."עבדנו מסביב לשעון כדי לעשות את השינויים האלו בקוד לטובת השיפורים המדוברים. עכשיו אנחנו בודקים אותם כדי לזהות באגים, ומתרגמים אותם ל-53 שפות כדי שיגיעו לכל המשתמשים בג'ימייל".