מי ריסס את השלטים של גינדי בגרפיטי?
הקמפיין של משפחת גינדי ממשיך לעורר סערה - שלטי הפרסום סביב השוק הסיטונאי הושחתו בגרפיטי. בין השאר נכתב: "גינדי קנה את העיר", "ממתי הרחובות שייכים לגינדי?", וגם: "בחיים לא יהיה לי כסף לזה"
הקמפיין כולל שלטי חוצות ענקיים בכמויות עצומות, הפזורים ברחבי העיר, לצד כבישים ראשיים וכן לאורך דפנות המתחם המיועד לבנייה. על גבי השלטים נראה מבטם המשתאה של דמויות שונות, צעירים ומבוגרים, בזמן שהן מביטות כלפי מעלה במבט נדהם, כאילו הן צופות בתופעה יוצאת דופן.
מרססי הגריפטי, שככל הנראה ביקשו למחות על הקמת הפרויקט או על אופן פרסומו, הוסיפו כיתוב
לצד הדמויות שעל השלטים, שמדמה לכאורה את מחשבותיהם - בדומה לקומיקס. כך למשל נכתב "תראו, הנה עוד בניין שלעולם לא נוכל לגור בו", לצד תמונה של זוג צעיר רכוב על קטנוע; או "תראה, הנה ביבי, ברק וסמי עופר על המרפסת", לצד תמונה של זוג עם ילדה; וגם "בחיים לא יהיה לי כסף לזה? לצד תמונה של בחורה צעירה. בנוסף רוסס על שלטי הפרסום: "גינדי קנה את העיר", "גינדי קנה את השמיים" ו"ממתי הרחובות שייכים לגינדי?". בחברה סירבו להגיב.
כזכור, בעלי מתחם השוק - חברת גינדי השקעות, האחים משה ויגאל גינדי וחברת רבוע כחול - השקיעו עשרות מיליוני שקלים בשיווק המתחם בקמפיין מתגלגל. הקמפיין כלל אירוע השקהחגיגי בהיכל התרבות בעיר, שהושכר עד סוף החודש והוקם בו גם מרכז מבקרים. במתחם עצמו מאירים מדי ערב את השמיים פנסי ענק שבסיסם בלב המתחם, וכן פרסום מסיבי של שלטי חוצות, פרסום בכלי התקשרות ועוד.

כתובות המחאה שרוססו על שלטי הפרסום של גינדי
צילום: רובי קסטרו