נייס תרכוש את Fizzback בסכום של 80 מיליון דולר

החברה תשלם על העסקה במזומן; העסקה צפויה להוסיף כ-20 מיליון דולר להכנסות נייס; Fizzback היא ספקית פתרונות VoC

גיא בן סימון | 19/9/2011 17:07 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
נייס הישראלית הנסחרת גם בנאסד"ק הודיעה היום כי חתמה על הסכם לרכישת חברת Fizzback, ספקית פתרונות VoC. במסגרת תנאי ההסכם, נייס תרכוש את Fizzback בעסקת מזומן בסכום של כ-80 מיליון דולר בכפוף לתנאים מסוימים, העיסקה צפויה להסגר בתחילת הרבעון הרביעי של שנת 2011 ולהביא לדילול הרווח הלא מתואם של 2-3 סנט למניה בדילול מלא ברבעון זה. בשנת 2012, העיסקה צפויה להוסיף כ-20 מיליון דולר להכנסות, להביא לדילול קל ברווח למניה בדילול מלא על בסיס לא מתואם ולהפוך לרווחית בתוך ארבעה רבעונים מסגירת הרכישה.

הפתרון במודל ה-SaaS של Fizzback הוא פתרון תפעולי לקבלת VoC בזמן אמיתי. הפתרון שולח ללקוחות באמצעות טלפון נייד, אינטרנט או מדיה חברתית בקשות למשוב המתייחסות לאינטראקציה ספציפית או עיסקה המתבצעת. הלקוח מתבקש להגיב בזמן אמת תוך קבלת השירות במוקד שירות הלקוחות, בסניף, בנקודת המכירה, באמצעות אפליקציה ניידת, או האינטרנט. המשוב מנותח על ידי המערכת בזמן אמת לקביעת המענה הרלוונטי ולביצוע דיאלוג אוטומטי עם הלקוח בשפה טבעית ולא בצורת סקר.

לדברי זאבי ברגמן, נשיא ומנכ"ל נייס, "האימוץ של פתרונות ניהול חוויית לקוח והביקוש להם, בכל רמות הארגון, כולל שיווק, כספים ותפעול, נמצאים במגמת עלייה. עם צירופה של Fizzback תרחיב נייס את יכולתה להשפיע על האינטראקציה
עם הלקוחות תוך הצגת פתרון ניהול חווית הלקוח המקיף ביותר. בכך, אנו מאפשרים ללקוחותינו לאסוף, להבין ולמנף ביעילות גבוהה יותר את "קול הלקוח" כאבן היסוד של אסטרטגיית ניהול חווית לקוח כלל ארגונית".

רוב קיב, מנכ"ל Fizzback אמר: "הפתרון הייחודי שלנו מאפשר ללקוחותינו להשיג שיעורי השתתפות גבוהים במיוחד מלקוחותיהם, ולקבל משוב בזמן אמת. שילוב זה מאפשר להם לנקוט בפעולה מיידית להגברת נאמנות הלקוח ולשיפור היעילות בכלל הארגון. כתוצאה מכך, שיעורי השימוש של לקוחותינו בפתרון שלנו גבוהים מאד והפכו את Fizzback לחלק אסטרטגי בתהליך קבלת ההחלטות וניהול העסק של לקוחותינו. אנו גאים בגידול המהיר ובשיעור הגבוה של אימוץ המוצר. אנו מצפים לשלב יכולות אלה עם פתרונות הניתוח הרב ערוציים בזמן אמת של נייס כדי שנוכל להעניק ללקוחות Fizzback ונייס גישה ליכולות נרחבות יותר עם פתרון VoC שלם יותר".

Fizzback נוסדה בשנת 2004 ומשרדיה הראשיים נמצאים בבריטניה. היא נתמכת על ידי הקרנות Advent Venture Partners, Nauta Capital ו-TAG. החברה היא ספקית גלובלית של פתרונות VoC ומעניקה פתרונות לקבלת משוב בזמן אמית. על לקוחות Fizzback נמנים בריטיש טלקום, O2, בסט ביי אירופהEverything Everywhere, National Express Virgin media, Tesco, ומספר ספקי תקשורת בצפון אמריקה.
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/business_channel/capital_market/ -->