המכירות לא מספקות - ומנהלי הקניונים יוצאים במבצעים
אחרי שבקניון הזהב העניקו מכונית בכל יום במשך חודשיים, גם בקניוני עזריאלי מדרבנים את הלקוחות לקנות בעזרת חופשה זוגית באירופה
מזג האוויר הקריר שהחל כבר בחודש אוקטובר גרם לישראלים להקדים ולרכוש את אופנת החורף ולא להמתין למבצע סוף העונה, אולם נראה שאין די בכך להניע את המכירות במידה שתניח את דעתם של בעלי הקניונים. למנהלי הקניונים אינטרס בהעלאת המכירות ברשתות הפועלות בקניון, שכן רוב הרשתות חתומות על חוזי שכירות המבוססים על תשלום הסכום הגבוה מבין שתי אפשרויות: סכום מינימום למ"ר לחודש או אחוז מהמחזור. לפיכך ככל שהמחזור גדל עולות הכנסות הקניון.
לפני כחודשיים
ערך קניון הזהב מבצע מכירות חריג, שבמסגרתו כל מי שקנה מוצרים בחנויות הקניון ב-399 שקל ביום קיבל שובר להשתתפות בהגרלה יומית של 75 מכוניות סוזוקי אלטו בשווי 69 אלף שקל. מנתוני הקניון עולה כי מדי יום ביומו השתתפו בהגרלה 4,500-4,000 איש.
כעת מנסה קבוצת עזריאלי לפעול בדומה בקניוניה שבצפון הארץ. הקבוצה תקיים הגרלה יומית של חופשה באירופה עבור הקונים ב-299 שקל ומעלה בקניוני עזריאלי עכו וקריית אתא; מדובר ברכישות שיבוצעו מהיום ועד סוף השבוע בקניון בעכו ולמשך שבוע נוסף בקניון בקריית אתא.
להערכת דני טורקניץ, מנכ"ל קניון הזהב, מבצע המכוניות היה חריג בנוף הקניונים ואינו צפוי להפוך לסטנדרט: "אני לא מכיר בעולם ובארץ מהלך שיווקי לקניון ברמה כזאת. זה מהלך חדשני, והוא עשה בום גדול. עוצמת הפעילות הביאה הרבה אנשים, והתנועה הוכפלה".
בואו להמשיך לדבר על זה ב-
