שוקי זיקרי וקרליין יפצו לקוחה בגין "תאונת" צבע

לקוחה שרכשה ערכה לצביעה עצמית בצבע בלונד, נדהמה לגלות ששיערה נצבע באדום זוהר; קרליין הציעה פיצוי בדמות חבילת שי - אך ביהמ"ש קבע ללקוחה פיצוי של 6,000 שקל

זוהר שחר לוי | 12/2/2012 8:28 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
לקוחה שרכשה צבע לשיער מתוצרת שוקי זיקרי בע"מ תפוצה על ידי החברה ועל ידי קרליין ששיווקה את התכשיר, כך קבע בית משפט השלום בנתניה.

התובעת רכשה בסופרמרקט ערכה לצביעה עצמית בצבע בלונד, אך לתדהמתה נצבע שיערה באדום זוהר והקנה לה "מראה שלא אפשר לי לצאת מהבית ולפגוש אנשים", כדבריה.
בניסיון למזער את הנזק צבעה הלקוחה שוב ושוב את שיערה, אך דבר לא הועיל. גם בבית המשפט, חודשים ספורים לאחר מכן, הופיעה הלקוחה כשחלקים ניכרים משיערה צבועים בגוונים של ורוד וסגול - שרידיה של אותה צביעה. נוסף לעוגמת הנפש, הלקוחה טענה כי היא סובלת מפצעים בקרקפת.

מחברת שוקי זיקרי, שבעליה פשט את הרגל בסוף 2011, לא התקבלה כל תגובה, ואילו חברת קרליין טענה כי היא בסך הכל משווקת המוצר ואינה אחראית לטיבו. נוסף לכך טענה קרליין כי ללקוחה הוצע פיצוי בדמות חבילת שי של מוצרי קוסמטיקה בשווי 668 שקל.

שופטת בית משפט השלום בנתניה יעל קלוגמן קיבלה את טענות התובעת וקבעה כי החברות יפצו אותה ב-6,000 שקל.
בואו להמשיך לדבר על זה ב-
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''צרכנות''

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים