אנשי מחאת הקוטג' מוחים נגד מחירי שטראוס

אנשי תנועת "מחאת הקוטג'" שלחו מכתב למנכ"ל קבוצת שטראוס בו הם טוענים כי פערי המחירים בין מוצרי החברה בארץ לאלו בחו"ל מגיעים לכ-200%; ומאיימים: "נחרים קניית מוצרי שטראוס עד הורדת המחיר"

נורית קדוש | 19/2/2012 15:35 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
רגע לפני שיא מכירות הממתקים בפורים, סופגת שטראוס איום בחרם צרכני בשל מחירם הגבוה של חטיפי השוקולד של עלית בישראל ביחס למחירם בארה"ב. בנוסף לנזק הכלכלי הצפוי, תיאלץ החברה להתמודד עם דיון דחוף בוועדת הכלכלה בנושא פערי המחירים המגיעים לכ-200%, בין הארץ לעולם וכן עם ירידת המנייה ב-3.7%. שטראוס, שהתמודדה עם מחאת הצרכנים על מוצרי החלב מתוצרתה בחודשי הקיץ, נאלצת כעת למצוא פתרון שישביע את רצונם של המוחים המאיימים, כי אם מחירי מוצרי שטראוס לא יוזלו לאלתר, יחרימו את החברה החל מהחודש הבא.

אנשי תנועת "מחאת הקוטג"' שלחו היום (א') מכתב לגדי לסין, נשיא ומנכ"ל קבוצת שטראוס, בעקבות החשיפה של צרכנים בפייסבוק על כך שחטיפי השוקולד של חברת עלית: פסק זמן, טורטית, טעמי וטוויסט נמכרים בחו"ל במחירים זולים משמעותית לעומת מחירם בישראל.

"נדמה כי חברתכם מנצלת את כוחה הריכוזי והמונופוליסטי ואת העדר הרגולציה הממשלתית וכתוצאה מזה הנכם מרשים לעצמכם להפקיע מחירים גם כשברור לכל שהסיבה היא תאבונכם הבלתי נדלה לכספי הצרכנים. אזרחי ישראל משלמים מחיר שערורייתי על מוצריכם בעוד בחו"ל אותו מוצר נמכר במחיר זול משמעותית". עוד נכתב: "נוכל להסתדר תקופה ללא מוצרי שטראוס. המחירים גם כך יקרים,
עדיף לכל אזרח להימנע מקנייתם עד להורדת מחיריהם".

המוחים חותמים את מכתבם בדרישה מידית להורדת מחירים קבועה בהתאם למחירים השפויים הנהוגים בעולם. "במידה ודרישות המאבק לא יענו, נקרא לציבור להחרים חלק ממוצרי החברה מה- 01.03.12 למשך חודש ימים. המאבק ימשיך ויתעצם מיום ליום, עד שהציבור יקבל את המוצרים במחירים שפויים. היזהרו מכוחו של הצרכן".

סוגיה נוספת עימה נאלצת שטראוס להתמודד מאתמול (א), נוגעת לירידה בשיעור 3.74 אחוז במניית החברה, ככל הנראה על רקע האיום בחרם צרכנים. בתוך כך, הזמין יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ כרמל שאמה הכהן את מארגני החרם לדיון בוועדה בנושא פערי מחירי המזון.

משטראוס נמסר בתגובה: "גם בארץ ניתן למצוא חטיפי עלית במחיר של 2 שקלים ליחידה. זו החלטה של הקמעונאי, לא של שטראוס. בעקבות המחאה, חברת שטראוס ביצעה הוזלות קבועות של כ-10% בממוצע בלמעלה מ-50 מוצרים מרכזיים. החברה קלטה ביוזמתה את עובדי כח האדם שעבדו אצלה, קיצצה בשכר ההנהלה והבכירים והטיבה את תנאי עובדיה. החברה תמשיך להיות קשובה לצרכניה. מחיר המוצר (פסק זמן) של שטראוס לקמעונאי הוא 3.5 שקלים, לפני הנחות נוספות הניתנות בהתאם להיקפי הרכישות מהחברה. המחיר לצרכן נקבע ע"י הקמעונאי בלבד".
בואו להמשיך לדבר על זה ב-
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''צרכנות''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים