קבוצת ישראכרט סיימה את 2011 ברווח של 231 מיליון שקל
יו"ר הקבוצה: "תוצאות 2012 יושפעו מהמחאה החברתית, ההאטה הכלכלית והרגולציה בענף כרטיסי האשראי"; בסוף 2011 היו בידי לקוחות החברה 3.4 מיליון כרטיסים
קבוצת ישראכרט, שכוללת בין היתר את מותגי ישראכרט ואמריקן אקספרס, דיווחה כי בסוף 2011 היו בידי לקוחותיה כ-3.4 מיליון כרטיסים, מתוכם 2.6 מיליון כרטיסים בנקאיים והיתר חוץ-בנקאיים, בעיקר של המותג לייף סטייל. כמו כן, זינקו הכנסות החברה מפעילות מימון לפני הפסדי אשראי ב-41% ל-145 מיליון שקל, וכן
הוצאות החברה גדלו ב-16% ל-982 מיליון שקל.
אירית איזקסון, יו"ר קבוצת ישראכרט, התייחסה לאתגרים שצפויים לחברה בשנים הקרובות: "אני מעריכה כי שנת 2012 תושפע מהגורמים הבאים - ההאטה בשיעור צמיחת המשק בחודשים האחרונים, כפי שכבר באה לידי ביטוי ברבעון הרביעי, המחאה החברתית והשפעותיה על הצריכה, הרגולציה בענף כרטיסי האשראי הבאה לידי ביטוי בירידת שיעור העמלה הצולבת ופתיחת מותג ישראכרט לתחרות".
מנכ"ל ישראכרט, דב קוטלר, הוסיף כי ""חברת ישראכרט שמרה על מובילותה בתחום ההנפקה והסליקה וזאת למרות הירידה בנתוני הצמיחה מרבעון לרבעון במשק בשנת 2011, והקפידה לחזק את בסיס ההון ורווחיותה בשנה החולפת".
בואו להמשיך לדבר על זה ב-
