הבוקר: תקלה במערכת המחשב בסניפי הבנק הבינ"ל

ל-nrg מעריב נודע כי מאז פתיחת הסניפים הבוקר, מערכת המחשבים לא פועלת ולקוחות נאלצו לוותר על הפעולות שרצו לעשות; בתוך כך נמשך סכסוך העבודה בין הנהלת הבנק לוועד העובדים

מורן רייכמן | 29/2/2012 9:15 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
מחשבי הבנק הבינלאומי לא התעוררו הבוקר לעבודה: ממידע שהגיע לידי nrg מעריב עולה כי מאז פתיחת הסניפים הבוקר, מערכת המחשב בסניפים לא פועלת ולקוחות הבנק ממתינים לחזרת המחשבים לפעולה.

אחד הלקוחות סיפר ל-nrg מעריב כי התייאש מההמתנה ופנה לעיסוקים אחרים. מהבנק נמסר כי מערכות המחשב בסניפים אכן לא פעלו הבוקר באופן חלקי, וכי נכון לשעה 09:15 התקלה תוקנה.

בתוך כך, המשיך אתמול המאבק המשפטי בין ועד עובדי הבינלאומי לבין ההנהלה. ועד עובדי הבנק  וההסתדרות  עתרו אתמול לביה"ד האזורי לעבודה בתל אביב בבקשה לתת צו מניעה קבוע כנגד הנהלת הבנק הבינלאומי, שיורה לה להימנע מלפנות לעובדים ולהורות להם להשתתף במבצעי שיווק מחוץ לסניפים ללא הסכמה בין
מחלקת משאבי אנוש לוועד הארצי.

לדברי חנוך ליבנה, יו"ר ועד עובדי הבנק, "לא מדובר בסכסוך נקודתי אלא חלק מאסטרטגיה כוללת שאימצה לעצמה הנהלת הבנק של ניסיון לכרסם בהישגי העובדים, המושתתים על מערכת הסכמי העבודה הקיבוציים בבנק. בעבר יכולנו לפתור דברים בהידברות, אולם נראה כי הנהלת הבנק מעדיפה את הדרך של סכסוכים ומשפטים.

מהנהלת הבנק נמסר בתגובה כי: "ההנהלה מקיימת את הסכמי העבודה במלואם. מפליא שוועד הפקידים פונה לבית הדין בניגוד לעמדת העובדים שמבינים ויודעים שבתקופה תחרותית כזו, שיווק הוא תהליך תקין שנהוג בכל המערכת הבנקאית ותורם הן לבנק והן לסניף או ליחידה בה הם עובדים".




בואו להמשיך לדבר על זה בפורום צרכנות-
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''צרכנות''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים