באומן בר ריבנאי דורש התנצלות מיו"ר ויצו
במשרד הפרסום זעמו על הבחירת הארגון בפרסומת למותג ההלבשה התחתונה FIX כסקסיסטית ביותר בשנה החולפת; "באופן בוטה וחסר אחריות הפצתם האשמות חסרות שחר תוך יצירת מציאות וירטואלית יש מאין"
לרגל יום האשה הבינלאומי שיחול מחר פרסם ארגון ויצו במהלך הדיון המיוחד בכנסת את דירוג המשווקים הסקסיסטיים ביותר לשנת 2011. בראש הרשימה עמדה כאמור, הפרסומת למותג האופנה התחתונה FIX עליה אחראי משרד באומן בר ריבנאי.

הפרסומת של FIX. סקסיסטית יח''צ
הבוקר שלח משרד הפרסום מכתב באמצעות עורך הדין יצחק פינק בטענה ללשון הרע על בחירת הקמפיין ועל נימוקי הוועדה כי הפרסומת של FIX הקוראת לנערות לצלם עצמן בחזייה במסגרת תחרות נושאת פרסים, חוצה קו אדום ומציגה את גוף האישה כאובייקט מיני.
יש לציין כי, יו"ר ויצו ישראל הוסיפה לאחר הבחירה ש"כדי למכור חזייה לא צריך להפשיט ילדות".
עו"ד פינק ציין במכתבו כי בפרסום של ויצו יש הטעיה חמורה "באופן בוטה וחסר אחריות הפצתם האשמות חסרות שחר תוך יצירת מציאות וירטואלית
יש מאין". עוד טוען פינק כי התחרות שהוכרזה במסגרת הקמפיין לא עודדה נשים להתפשט אלא להצטלם כשחזייה בידן. בהמשך טען כי גם בדף הפייסבוק לא הופיעה כל תמונה של נשים כשהן לבושות בחזיות בלבד.
"גם אם יש לכם ביקורת על הפרסומת, הרי שמחובתכם להביע עמדה בצורה שקולה, מאוזנת ולא משתלחת", ממשיך עו"ד פינק ומוסף: "הזכות להביע עמדה ולמתוח ביקורת איננה מאפשרת בשום פנים ואופן להתבטא בצורה אגרסיבית ולא מרוסנת".
לנוכח הדברים והטענות כי הענקת אות הקלון עלולה לגרום נזק למשרד הפרסום מבחינה כספית ותדמיתית, דורשים בבאומן בר ריבנאי מויצו פרסום מודעת הבהרה והתנצלות ופיצוי כספי שיועבר לתרומה למטרה חברתית. גובה הפיצוי הכספי, מציין במכתבו עו"ד פינק, יקבע בשיתוף עם משרד הפרסום.
מ"ויצו נמסר בתגובה כי "הארגו דוחה על הסף את טענות באומן בר ריבנאי ועומדת מאחורי בחירתו של צוות המומחים המקצועי והרחב שבחר בפרסומת. ראוי שמשרד הפרסום ייתן דעתו על קמפיין סקסיסטי המחפיץ את גוף האישה ומציגו כאוביקט מיני במקום להלך אימים באמצעות מכתבים מעו"ד".