הוט ו-יס זומנו לשימוע על שיווק חבילות ערוצים צרות
החברות יחוייבו בעתיד לשווק חבילות שידורים צרות בדמי מינוי מופחתים. בשלב זה מדובר בפיילוט שצפוי להימשך כ-3 חודשים. לפי ההערכות, מחיר החבילות הצרות יהיה כ-100 שקל

ניצן חן. מענה להפחת דמי המנויי
צילום: פלאש 90
המועצה מציעה שתי חבילות. האחת תכלול את ערוצי החובה 1, 2, 10, 23 )הטלוויזיה החינוכית(, 33, 99 (ערוץ הכנסת) ערוץ 9 בשפה הרוסית' ערוץ המוזיקה (24) והערוץ בשפה הערבית. אל החבילה יתווספו ערוצים שייקבעו לאחר השימוע, ובהם ערוצי ילדים, ספורט, סרטים, תעודה ותרבות. החבילה השנייה המוצעת כוללת את ערוצי החובה, וכל מנוי יוכל להוסיף ערוצים בתשלום לפי בחירה. בהוט וביס יודעים שיהיה להם קשה להתנגד ולמנוע את ביצוע המהלך ובוחנים את הנושא. בשלב זה טרם הוחלט אלו ערוצים ייכללו בחבילות הצרות. בהזמנה לשימוע התבקשו
החברות לבדוק את מידת האטרקטיביות של החבילות הצרות ואת ההשלכות של אישור חבילה צרה על מידת ההשקעה בהפקות מקור.
יו"ר מועצת הכבלים והלוויין ניצן חן: "חבילה צרה נועדה לתת מענה למנויים המבקשים להפחית את דמי המינוי החודשיים ומוכנים להסתפק במספר מצומצן של ערוצים. השימוע יסייע למועצה בגיבוש פיילוט שהחברות יבצעו. התגובות לשימוע נדרשות כדי לגבש את דעת המועצה באשר לאופן אספקת חבילת השידורים המצומצמת לפרק הזמן הנדרש לביצוע הפיילוט ולקבוצות האוכלוסייה שייכללו בו".
ביס ובהוט סירבו להתייחס לדברים.
בואו להמשיך לדבר על זה בפורום צרכנות-
