כיתן מתרחבת: מותגי החברה ישווקו ב-100 חנויות הדסון ביי הקנדית
למרות התחרות הגוברת בתחום עולם הבית טוענת המנכ"לית אסתר אלדן כי הרשת תמנה 35 חנויות עצמאיות בישראל עד סוף השנה
לדברי אסתר אלדן, מנכ"ל כיתן תעשיות, עד סוף השנה תמנה הרשת בישראל 35 חנויות עצמאיות שיפעלו במקביל לשיווק מותגי החברה ברשת המשביר לצרכן. בשנתיים האחרונות נאלצה כיתן להתמודד עם הקמת רשת פוקס הום, עם איחוד מותגי ורדינון ונעמן לטובת הקמת רשת מוצרים לבית ועם החלטת רשת גולף אנד קו להתמקד בשיווק מותגים לבית. במסגרת זאת החליטה החברה להקים זרוע קמעונאית ולאתר מיקומים רלוונטיים לפתיחת חנויות.
אלדן טוענת כי התעצמות התחרות בישראל הביאה לעלייה במודעות הצרכנית לעולם הבית ולגידול במכירות הענף: "הצרכנים היום מחליפים ומחדשים הרבה יותר מבעבר ומחפשים
חדשנות ועיצוב". לדבריה, פוטנציאל הפעילות הקמעונאית של כיתן הוא הגדול בענף בשל נכסיות המותג והאיכות המזוהה עמו. "אנחנו לא רואים את כיתן במישור שווה לרשתות אחרות, כי הפעילות מבוססת על עיצוב ועל ייצור שלנו ולא על הזמנת סחורות ממדפים של ספקים בחו"ל. אלינו מגיעים לא רק בגלל האופנתיות, אלא בזכות הביטחון במותג", אומרת אלדן.
לשאלה אם תמשיך לשווק את מוצריה ברשת המשביר לצרכן גם עם הרחבת מספר החנויות העצמאיות שהיא מפעילה, השיבה אלדן כי תעשה כן כל עוד תישאר בידי כיתן השליטה בשיווק ובתמחור המוצרים: "מבחינתנו רצפת המכירה במשביר לצרכן היא שלנו, במובן הזה שאנחנו עושים את כלל ההחלטות השיווקיות ואת תמחור המוצרים. כל עוד המצב יישאר כך נפעל במשביר, ואם לא - לא נמשיך. אנחנו משווקים את אותם מוצרים למשביר ולחנויות שלנו והאחידות כלפי הצרכנים חייבת להישמר".
ביחס להאטה במכירות בחודשים האחרונים טוענת אלדן כי היא לא הורגשה בתחום הבית, שרשם דווקא עלייה במכירות.
בואו להמשיך לדבר על זה בפורום צרכנות-
