עלייה בתלונות צופי הכבלים והלווין על נושאים כספיים

מתוך דוח של תלונות הציבור על חברות יס והוט לשנה החולפת, עולה כי חלה עלייה של 15% במתלוננים בחברות הכבלים והלווין. מרבית הפונים מתלוננים על התחומים הכספיים, ובנושאי התוכן

מיה מנע | 23/4/2012 15:30 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
תגיות: הוט,יס,תלונות
יותר פניות ותלונות בקרב צופי הכבלים והלווין כאשר פחות מתלוננים על שידורי הספורט ויותר על נושאים כספיים. כך עולה מדוח תלונות הציבור על חברות יס והוט לשנת 2011 שפרסמה מועצת הכבלים והלווין.

מהדוח עולה כי בשנה החולפת חלה עלייה של 15% במספר המתלוננים, שעמד על 4,736. הפניות על חברת הוט, שמספר המנויים בה עומד על 890 אלף מנויים, הגיע ל-2,903 פונים, ואילו על חברת יס שלה 585 אלף מנויים, התקבלו 792 פניות. שיעור הפניות בנושא כספים, כמו תעריפים גבוהים מהמוסכם, חיוב על קנסות יציאה וחיובים כפולים עמד על 34.5% ועלה ב-8.5% ביחס לשנת 2010. בסך הכל התלוננו בנושאי כספים בשנת 2011 1,683 מנויים לעומת 1,552 שפנו בנושא כספים בשנת 2010. בדו"ח מצוין כי 70% מהפונים קיבלו החזרים כספיים. עוד עולה כי מתוך הפונים, כ-1,000 איש התלוננו על נושאים כלליים.

בנושא התוכן המשודר חלה דווקא ירידה במספר הפניות, אשר עמד בשנת 2011 על 393 לעומת 592 פונים בשנת 2010. במועצה תולים את הירידה בפניות בנושא, בשיעור של
33.5%, בפעולות שננקטו נגד חברות יס והוט בשנה שעברה. על פי הדוח בעקבות הפניות בשנת 2010 בנושא הסרת ערוצים, בהם הולמרק, חויבו החברות לאפשר למנויים להתנתק ללא חיוב קנסות יציאה.

בנושא שידורי הספורט חלה ירידה משמעותית בשיעור של 67% במספר הפונים. בשנת 2011 הגיעו למועצה 134 פניות לעומת 371 פניות בשנה שקדמה לה. על פי הדוח הירידה הדרמטית נעוצה במספר פעולות שנעשו בנושא, בהן גיבוש מדיניות בכל הנוגע לחובות השידור של אירועי ספורט שונים שכללה תוספת תכנים ושידורים לערוצי ספורט 5 וספורט 5+. במסגרת גיבוש המדיניות קבעה מועצת הכבלים והלווין רשימה של אירועי ספורט ששודרו בערוצים הפתוחים בחבילת הבסיס, חלקם בתשלום נוסף.

"ממצאי הדו"ח לשנת 2011 מעידים כי גם בתחום שיפור השירות לאזרח יש לחברות הכבלים והלווין עוד מה לשפר", אמר יו"ר מועצת הכבלים והלווין ניצן חן, "המועצה תלמד לעומק את ממצאי הדו"ח ולא תירתע מביצוע שינויים ותיקונים באופן ההסדרה של רישיון החברות במקום שבהם יהיה בכך צורך משמעותי".
בואו להמשיך לדבר על זה בפורום צרכנות-
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים