סובארו מציגה: קמפיין חצוף לג'יפון עירוני

יפנאוטו יבואנית סובארו תשיק השבוע את הג'יפון XV, המציע רמת אבזור גבוהה ורמת בטיחות פסיבית גבוהה

גיל מלמד | 8/5/2012 9:48 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
יפנאוטו, יבואנית סובארו, משיקה השבוע בישראל את XV, הג'יפון החדש של סובארו שמתווסף למבחר הדגמים הקיים ובו גם הפורסטר, הגדול ממנו. XV מציע הנעה כפולה ורמת אבזור גבוהה כסטנדרט, כמו גם רמת בטיחות פסיבית גבוהה שזכתה לציון המרבי בפרויקט מבחני הריסוק האירופי NCAP.

תג המחיר שלו, החל מ-160 אלף שקל לגרסה הבסיסית ו-172 אלף שקל לגרסת הפרימיום, מציב אותו בראש ובראשונה מול ניסאן קשקאי, הקרוס-אובר הרך של ניסאן, כמו גם מול ג'יפונים גדולים ממנו פיזית שמוצעים עם הנעה קדמית - למשל מאזדה CX-5 ו קיה ספורטאג'/ יונדאי אי איקס 35.

לדברי מנכ"ל יפנאוטו אורן חסון, סובארו הקציבה 600 יחידות לשוק הישראלי לשנת 2012, ובשנה הבאה עומד צפי המכירות שלה על 1,500-1,200 יחידות . קמפיין הפרסום ל-XV החל בשבועות האחרונים בשלטי חוצות "חצופים" שכוללים סיסמאות לא קורקטיות-פוליטית, אם כי ההתמקדות השיווקית בהמשך הדרך תהיה בתצרוכת דלק נמוכה שהיצרן מבטיח וביכולת שטח גבוהה יחסית לז'אנר שבו הוא מתמודד. XV מונע באמצעות מנוע שנפחו 2 ליטר שמשודך לתיבת הילוכים רציפה, ומצויד במערכת לדימום והנעת מנוע בעת עצירה לשיפור תצרוכת הדלק. 
צילום: EPA.
סובארו XV צילום: EPA.

בואו להמשיך לדבר על זה בפורום צרכנות-
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים