סמסונג הולכת ומגדילה את הפער מאפל במכירת סמארטפונים
על פי תחזיות בארה"ב הודות לדגם הדגל שלה - גלקסי S3, מכרה סמסונג 50 מיליון מכשירי סמארטפון ברבעון השני של 2012. אפל, לעומת זאת, מכרה "רק" 30.5 מיליון מכשירי אייפון באותה התקופה

הסמסונג גלקסי 3. מאמץ שיווקי רחב היקף יח''צ
אפל, לעומת זאת, מכרה "רק" 30.5 מיליון מכשירי אייפון באותה התקופה, כך עולה מסקר שערכה סוכנות רויטרס. אפל תפרסם את הדוח הכספי שלה לרבעון ב-24 ליולי וסמסונג ב-27 לאותו החודש.
על פי הסקר הפער בין שתי החברות נוצר עקב מאמץ שיווקי גדול של סמסונג בדגם הדגל שלה גלקסי S3. מזה כמה רבעונים מנהלות החברות מאבק ראש בראש על הבכורה בתחום הסמארטפונים , אך השקת דגם הגלקסי במאי האחרון יצרה את הפער הגדול במכירות לטובת סמסונג.
לכך יש להוסיף את העובדה כי סמסונג נהנית מפרוטפוליו רחב של מכשירים לעומת זה של אפל, שמכירותיה תלויות במועדי ההשקה של מכשירי האייפון.
יש לציין כי המכירות הגואות של הגלקסי נותנות דחיפה למערכת ההפעלה של גוגל אנדרואיד על חשבון מערכת ההפעלה iOS של אפל. 51.8% מהסמארטפונים בארה"ב מופעלים בעזרת אנדרואיד לעומת 34.3% באמצעות iOS של אפל.
היריבות בין אפל וסמסונג אינה דבר חדש. שתי חברות הענק אף תובעות זו את זו בבתי משפט ברחבי העולם על שימוש ברעיונות לכאורה וכו'. ב-30 ליולי יחל משפט של בו אפל תובעת את סמסונג על גניבת פטנטים לכאורה.