גוגל: הישראלים - שיאני המחקר הצרכני בסמארטפון

רק שלא נצא פראיירים: לפי מחקר חדש, הצרכנים מישראל שמעוניינים לרכוש טלפון חכם, עושים בדיקה מקיפה לפני סגירת העסקה. רכישה דרך הרשת, לעומת זאת, לא חזקה אצלנו

נורית קדוש | 26/7/2012 10:48 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
תגיות: סמארטפון
השימוש הגובר בטלפונים חכמים הפך את הישראלים לשיאני חיפוש מידע צרכני בסמארטפון, לפני הקנייה ובמהלכה - כך עולה ממחקר שערכה גוגל ב‭29-‬ מדינות בעולם עם חברת המחקר ‭Consumer Commerce Barometer‬ ועם חברת ‭.TMS‬
הישראלים עושים השוואות מחירים יותר מכל עם אחר
הישראלים עושים השוואות מחירים יותר מכל עם אחר צילום: SXC


מהמחקר, שכלל ‭2,500‬ צרכנים בכל מדינה, עולה כי התחרות בין יצרנים שונים נמשכת גם תוך כדי תהליך הקניה בחנות, וכי הצרכנים הישראלים הם המובילים בעולם בחיפוש מידע ברשת במהלך הקנייה כדי לבדוק את העיסקה שהוצעה להם או להשוות מחירים.

לפי הסקר, ‭39%‬ מהישראלים משתמשים באינטרנט במהלך הרכישה בחנות. לשם השוואה, בבריטניה עושים זאת ‭31%‬ מהנשאלים, ואילו בגרמניה עושים זאת ‭14%‬ בלבד.

אמנם הישראלים מובילים בחיפוש מידע ברשת, אך מהמחקר עולה כי ברכישה עצמה זונחים הישראלים את האופציה האינטרנטית ומעדיפים לרכוש את המוצרים בחנות אמיתית. התחומים שבהם הישראלים כן רוכשים מוצרים ברשת הם אלקטרוניקה (79% עושים זאת, על-פי הסקר),‬ תיירות (875) וסרטים (60%). לעומת זאת, בעולם ההלבשה וההנעלה, הצעצועים ומינויי הסלולר, מדובר על קניות ברשת בהיקף ‭4%-3%‬ בלבד.

באשר למקורות המידע שעליהם נוהגים הישראלים לבסס את המחקר המקדים לקנייה,

עולה כי מדובר בעיקר באתרי החברות, מנועי חיפוש ואתרי השוואות מחירים.

בואו להמשיך לדבר על זה בפורום צרכנות-
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים