עלות הקמפיין לחינוך חינם: 5 מיליון שקל
הפקת הסרטונים שנועדו לשכנע את הציבור בהצלחתה של הממשלה בניהול המדיניות הכלכלית עלתה 5 מיליון שקל

בנימין נתניהו. עלות הקמפיין - 5 מיליון שקל. רויטרס
כדי להעביר את המסר גויסו לסרטונים של הקמפיין משפחות עם ילדים, האמורות לייצג משפחה ישראלית ממוצעת הנהנית מהרפורמות
וההקלות עליהן החליטה ממשלת נתניהו. המשפחות מספרות על תגובתן ל"הפתעה" שהגיעה ממשרד ראש הממשלה. כך לדוגמה רמי ויערה קפלן - מורה לתקשורת ופיזיותרפיסטית לילדים מרחובות - המספרים על החיסכון הנוכחי והעתידי שלהם בזכות החלת החינוך חינם; או חן וחיים גרינברג - רכזת גיוס ועובד בחברת בקרת איכות מרחובות - שמספרים כי משכורת הברוטו שלהם גדלה ביותר מ-700 שקל בחודש בזכות הזיכוי בנקודות המס.
הסרטונים מציעים לציבור לבחון את זכויותיו, אך בלשכת ראש הממשלה מבקשים באמצעות הקמפיין להוריד את להבות הביקורת הציבורית בעקבות צעדי האוצר הכוללים העלאת מס ההכנסה, המע"מ והמס על סיגריות ובירה והקיצוצים הצפויים בתקציב המדינה.