הקניונים נלחמים בהאטה באמצעות מבצעי הוזלות
ברשתות טוענים כי חלה ירידה בפדיונות לעומת התקופה המקבילה בשנה שעברה והחלו בסדרה של מהלכים שיווקיים למשיכת לקוחות

מבקרים בקניון. כבר לא כל כך עמוס צילום: רענן כהן
ברשתות נערכים להאטה באמצעות הגברת מבצעי ההוזלות שיחלו בסוף השבוע הקרוב, וכעת הקניונים מצטרפים במהלכים שיווקים שמטרתם למשוך את קהל הלקוחות.
קניון רמת אביב מציע הטבה לכל הקונה ב-600 שקל במגוון חנויות הקניון ביום אחד מימי המבצע. ההטבה כוללת 3 מתנות: שרשרת ותליון מפתח בציפוי זהב של תכשיטי רביד או חבילת פינוק לגוף של ל' אוקסיטן; מפגש אישי עם מאפר מקצועי של בובי בראון להתאמת איפור; וכרטיס חניה ליום שלם. בקניון הזהב בראשון לציון מבטיחים ללקוחות מתנה ללא הגרלה: 100 אלף זוגות של נעלי Keds לנשים ולילדים בשווי 250 שקל כנגד כל קנייה מצטברת מעל 800 שקל.
בקבוצת קניוני מליסרון מציעות הרשתות המובילות מגוון מוצרים מוזלים לחג ב-20 שקל בלבד. המחיר המופחת מגלם הנחה של עשרות אחוזים מהמחירים המקוריים של הפריטים. בין הרשתות המשתתפות במבצע: קרביץ, סופר-פארם, סטימצקי, צומת ספרים, קרוקס, אירוקה, עונות, סליו, גראס, בודי שופ, ללין, ורדינון וסבון של פעם.
בקניון עיר ימים יוכלו הלקוחות לרכוש מתנות בהתאם לתקציב שקבעו. לרשות באי הקניון יעמדו מסכי פלזמה שיציגו "יועצי מתנות". באמצעות אפליקציה שנבנתה במיוחד עבור שירות זה הם יאתרו כ-1,000 מתנות שמציעות חנויות הקניון בהתאם לתקציב ולמקבל המתנה.
בואו להמשיך לדבר על זה בפורום צרכנות-
